miksi olet vauvalaudalla lauantaina klo 7?
Kommentit (37)
Juon aamukahvia ja luen lehteä koneella. Välillä vilkaisen tännekkin. 🤓
Tarkemmin ottaen, en kylläkään istu laudalla vaan pöntöllä. Ymmärrän kyllä, että lauta ja pönttö menenevät helposti sekaisin maallikolla varsinkin lintu-sellaisten osalta.
Juon aamukahvia, selaan uutisotsikoita ja eilen avoimeksi jäänyttä Vauva palstaa.
Täältä on saanut kivasti yleiskuvaa erilaisista ihmisistä. Oma ystäväpiiri melko samanlaisia kuin itse. Kävijämäärä on suuri ja ihmiset kovin erilaisia ja erilaisissa elämäntilanteissa.
Kiva kirjoittaa välillä vähän provompi vastaus, kuin mitä antaisin face to face. Sorry siitä. Ja ymmärrän myös palstan pitäjien tarpeet, noin niin kuin uutisotsikko ja kävijämäärä mielessä.
Mut kivaa päivää kaikille, tulossa ihana viikonloppu, ei muuta kuin lenkkitossut jalkaan ja nauttimaan Suomen ihanasta aikaisesta kevätpäivästä.
Heräsin juuri, kahvia. Pidän tämän palstan anonyymiydestä - älyttömyydestä huolimatta. Toivoisin astetta asiallisempaan suuntaan. Lähinnä yliksen trolliboyat pitäisi häätää. Huomenta vaan mamachengot.
-M
Odotan että kaupasta saa kaljaa. Sillä välin tapan aikaa. Typerä sääntö-Suomi.
Vierailija kirjoitti:
Odotan että kaupasta saa kaljaa. Sillä välin tapan aikaa. Typerä sääntö-Suomi.
öö mikset ostanut eilen
Olen kotona, en vauvalaudalla. Tämä on virtuaalinen viestintäalusta eikä todellinen lokaatio, jossa eletään.
Mitäpä minä, sellaista ja tällaista. Aamuhan se sarastelee jo pikkuhiljaa. Kaikki on kuin valmista. Hyvää päivää ja huomentakin, jos sattuu.
Heräsin tunti sitten. Mies lähti jo pesettämään autoa ja odottelen aamiaiselle kohta
Vierailija kirjoitti:
Mökille lähdössä ja odottelen kyytiä.
Kuin myös mutta vasta iltapäivästä, illalla kylille moikkaan tuttavat.
Heräsin eikä enää nukuta, mutten viitsi vielä ylöskään nousta, joten selailen puhelinta sängyssä lojuen. Eksyin sitten tällekin palstalle.
En tiedä itsekään. Kellokin on jo melkein 8. Päivää, että pätkähti!
Vierailija kirjoitti:
Mökille lähdössä ja odottelen kyytiä.
Kyytiä mökille vai vasta perillä?
Minulla on flunssa ja odotan että apteekki aukeaa