Mies, pystytkö harrastamaan seksiä vaikka toinen ei kiihota juuri ollenkaan?
Saako seisokin pysymään ja pystytkö viedä homman loppuun asti? Mites potenssilääke. Mitenkä yhdyntä onnistuu sen kanssa? Jos vastapuoli ei kiinnosta riittävän paljon.
Kommentit (53)
No ei tietenkään, pitää tuntea himoa. Kyllä sitä ilotyttöjä on monessa maassa nussinut kun ovat sen verran hyvän näköisiä että alkaa seisomaan.
Vierailija kirjoitti:
No ei tietenkään, pitää tuntea himoa. Kyllä sitä ilotyttöjä on monessa maassa nussinut kun ovat sen verran hyvän näköisiä että alkaa seisomaan.
Tietenki voi panna. Kyllä sitä on naapuria, työkaveria ja bussikuskia pannu vaikkeivat hyvän näkösiä ookkaa.
Vierailija kirjoitti:
Nuorena panin vaikka mitä ja ketä. Nykyään vedän mieluummin käteen kuin panen jotain estoista naista joka ei osaa sanoa mitä haluaa.
Ilmeisesti runkkaat paljon? Suurin osa naisista kun ei vaan osaa kertoa mistä pitävät. Ainakin itseä turhauttaa yhden illan suhteissa kun joutuu hakemalla hakemaan mikä tälle tai tälle toimii
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuorena panin vaikka mitä ja ketä. Nykyään vedän mieluummin käteen kuin panen jotain estoista naista joka ei osaa sanoa mitä haluaa.
Ilmeisesti runkkaat paljon? Suurin osa naisista kun ei vaan osaa kertoa mistä pitävät. Ainakin itseä turhauttaa yhden illan suhteissa kun joutuu hakemalla hakemaan mikä tälle tai tälle toimii
Miksi yhe illa suhteissa pitäs miettiä toisen haluja? Senku panet menemään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi yhe illa suhteissa pitäs miettiä toisen haluja? Senku panet menemään
Tässä iässä pelkkä pussien tyhjennys ei vain riitä. Himo & halu on kaikki kaikessa. Jos huomaan ettei toinen oikeasti halua. Pistän pilin pussiin ja lähden kotiini. Kotonana käteen vetäessä voi edes kuvitella halukkaan naisen. Lahnaa puoliväkisin pannessa tulee vain haukotus. Jos naista ei kiinnosta ei kiinnosta minuakaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En nyt oikein ymmärrä kysymystä. Miksi harrastaisin seksiä tai "yrittäisin pystyä" ihmisen kanssa, joka ei kiihota minua?
Juuri noin. Miksi mies yrittäisi rakastella naisen kanssa jota mies ei koe seksuaalisesti kiihottavaksi, saati yrittäisi harrastaa sellaisen naisen kanssa seksiä?
Koska seksi jonkun kanssa on parempi, kun ei seksi kenenkään kanssa. Miehenä yleensä seksi täytyy ottaa silloin, kun siihen on tilaisuus. Jos menisi sänkyyn vain naisten kanssa, jotka viehättävät, niin loppuelämä saattaisi mennä oman käden kanssa.
Luusereilla näin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En nyt oikein ymmärrä kysymystä. Miksi harrastaisin seksiä tai "yrittäisin pystyä" ihmisen kanssa, joka ei kiihota minua?
Juuri noin. Miksi mies yrittäisi rakastella naisen kanssa jota mies ei koe seksuaalisesti kiihottavaksi, saati yrittäisi harrastaa sellaisen naisen kanssa seksiä?
Koska seksi jonkun kanssa on parempi, kun ei seksi kenenkään kanssa. Miehenä yleensä seksi täytyy ottaa silloin, kun siihen on tilaisuus. Jos menisi sänkyyn vain naisten kanssa, jotka viehättävät, niin loppuelämä saattaisi mennä oman käden kanssa.
Luusereilla näin.
Jännä näkökulma. Mulle panomies ei oo ikinä luuseri.
N33
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luusereilla näin.
Jännä näkökulma. Mulle panomies ei oo ikinä luuseri.
N33
Jos mies joutuu tyytymään naiseen joka ei häntä kiihoita vain siksi, ettei saa muita naisia on hän onneton luuseri. Panomies on siitä kaukana.
Ei minun tarvitse. Minulla on vakityö.
Jokainen ihminen on seksin arvoinen.
Todella ikävään sävyyn kirjoitellaan, miettikää miten pahalta nämä ilkeät "tikarit" voi jostain ihmisestä tuntua, joka kaipaisisi toisen ihmisen kosketusta ja hyväksyntää, juuri sellaisena, kuin on.
Itse kyllä arvostan jokaista naista juuri sellaisena, kuin on ja pystyn näkemäön kaikissa jotain personalista, kaunista ja seksikästä.
Kuka on täydellinen?
Tottakai pystyy. Pillu on aina pillu, ja voittaa "huononakin" käteen vedon.
Siihen joku kirjoittaa, ettei panomiehen tartte. On huomattavasti normijamppaa suurempi luku seksikumppaneita takana ja mukana on uskomattoman kauniista sellaiseen joka ei välttämättä monelle menisi.
Ai joka ikisellä panomiehelläkin on joka kerta, jokaisista olosuhteista huolimatta, aina mallipimu käden ulottuvilla? Seksiä voi harrastaa kuten ruokaa. Aina ei ole lempisafkaa tarjolla, mutta jotainhan se ihmisen on syötävä.
Tämä on aika lähellä samaa tasoa, kuin pystyykö seksiin prostituoidun kanssa. Tosin sillä erolla, etten maksaisi naiselle, ellei hän viehätä minua.
Ex vaimoni oli yhteen mennessämme solakka tyttö. Lopummalla suhdetta hän oli + 50kg vähintään ja tämä ei ole liioittelua. Pimppi hänellä silti oli yhä tiukka. Se ei muuttunut miksikään iän ja painon myötä. Päinvastoin hänen pimppinsä tuntui vain parantuvan. Hän osasikin sillä tempun jos toisen. Nykyään en kyllä niin lihavaa. Ennemmin olen vaikka kokonaan ilman.
Lisäksi jos naisen alapää nyt ei omaa hiivatulehdusta, tai muuta todella voimakasta hajua, ja huolehtii perushygieniastaan, eikä ole vielä eläkkeellä niin varmaankin kyllä. Tähän hygieniaan liitän karvat. Täysin a'la naturel joka puolelta ja sitten en kyllä lähtisi. Isot tukut karvoja joka käänteessä on kyllä täysin seksin tappaja.
Painajainen johon en osallistu. Kehopositiivinen feministi, jolle partakoneen terä on kirosana. Muuten iso osa 20 - 50v naisista kyllä menisi esim tilanteessa, ettei viikkoon ole ollut mitään seksiä
Lopuksi; ennen kuin lyödään sanan säilällä. Olen yli 180cm, naimisissa yli 40v laihan ja "karvattoman" naisen kanssa ja oma painoni on tätä kirjoittaessa 79kg. Pidän huolta hygieniastani ja ajelen enimpiä karvojani suihkussa käydessäni. Eli en vaadi naiselta mitään mitä en itse tekisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kyllä pysty jos nainen ei viehätä. Toistan itseäni mutta mielummin runkkaan kuin panen naista josta en ole kiinnostunut
Kyl mä oon vastenmielisiäki pannu. Katos kun seksi on kuin pizza, hyvää vaikka olis huonoa