Yhdessä 23v. seksiä viimeksi 5kk sitten
Mitä se mielestäsi kertoo
- naisesta
- miehestä
Kaksi alakouluikäistä lasta. Nainen hiukan päälle 160cm ja 65kg, E-kuppi, tiimalasi. Mies hiukan alle 190cm ja 110kg, salilla käynyt (penkistä nousee 100kg), mutta löysähkö iskäkroppa. AP on mies.
Kommentit (33)
Yritätkö väittää, että seksiä on vähänlaisesti . No niin on minunkin mielestä. Mikäs teillä nyt mättää ? Ei viellä pitäis vaihdevuodetkaan olla
Minkä ikäisiä olette? Miten usein teillä oli seksiä ennen nykyistä taukoa?
Voisi olla kyllä enemmänkin... Ei pelkkää seksi, vaan kosketuksia, katseita, suudelmia saisi olla kymmenkertaisesti.
Vierailija kirjoitti:
Voisi olla kyllä enemmänkin... Ei pelkkää seksi, vaan kosketuksia, katseita, suudelmia saisi olla kymmenkertaisesti.
Tämä oli siis -AP
Yhdessä 21 vuotta.vaimolla alkoi vaihdevuodet.seksiä pari kertaa viikossa, sekin mielestäni liian vähän. Itse 40 ja vaimo 49.
Se kertoo vain sen, että vähintään jompikumpi ei halua seksiä kovin usein, ainakaan oman kumppanin kanssa. Ei pariskunnan koosta voi päätellä, kumpi on halukkaampi, mutta koska ap on mies, uskoisin, että nainen on haluttomampi osapuoli ja se vaivaa ap:tä.
Vierailija kirjoitti:
Kummatkin hiukan päälle 40.
2024 oli ehkä seitsemän kertaa. Ennen sitä muutamia vuosia ehkä hiukan alle kerran kuussa tahtia, n. 10 kertaa vuodessa.
Raskausaikoina saattoi välillä olla helposti 3-5 kertaa viikossa, varsinkin loppuvaiheessa.
Suhteen ensimmäisen 10 vuotta oli pääosin 2-3 kertaa kuussa, joka oli hyvä. Joskus useamminkin, välillä harvemmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
2024 oli ehkä seitsemän kertaa. Ennen sitä muutamia vuosia ehkä hiukan alle kerran kuussa tahtia, n. 10 kertaa vuodessa.
Raskausaikoina saattoi välillä olla helposti 3-5 kertaa viikossa, varsinkin loppuvaiheessa.
Suhteen ensimmäisen 10 vuotta oli pääosin 2-3 kertaa kuussa, joka oli hyvä. Joskus useamminkin, välillä harvemmin.
Vaikuttaa siltä, että raskausajan ulkopuolella teillä on ollut aina melko vähän seksiä. Siihen suhteutettuna nykytilanne ei ihmetytä. Oletteko ylipäätään seksuaalisia ihmisiä, tunnetko itse seksuaalista vetoa puolisoasi tai ketään muutakaan kohtaan tai harrastatko itsetyydytystä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikuttaa siltä, että raskausajan ulkopuolella teillä on ollut aina melko vähän seksiä. Siihen suhteutettuna nykytilanne ei ihmetytä. Oletteko ylipäätään seksuaalisia ihmisiä, tunnetko itse seksuaalista vetoa puolisoasi tai ketään muutakaan kohtaan tai harrastatko itsetyydytystä?
Vaimo ei ole ollut seksuaalinen ihminen, kuin ihan alkuaikoina. Halukkuudestani seksiin voi puhua vasta kun siihen on mahdollisuus. Seksiä voi harrastaa vain iltaisin vaikka siihen olisi mahdollisuus aikaisemminkin. Hän ei itse oli tehnyt aloitetta seksiin varmaan kohta vuosikymmeneen. Ei ole koskaan tyydyttänyt itseään ja ei halua koskea edes omia rintojaan seksin aikana saati jalkoväliään.
Itse olen ollut murrosiästä lähtien hyvin seksuaalinen. Masturbointia välillä 3-4 kertaa päivässä kolmikymppisenäkin. Välillä rauhallisempaa ja vain muutaman kerran viikossa. Muutaman viimevuoden aikana voi mennä viikko pari, että ei tule pidettyä hauskaa itsensä kanssa.
-AP
Meillä takana pari vuotta suhdetta, seksiä viimeksi joululomalla kerran, meni huonosti se. Yksi yksipuolinen tyydytys toiselle osapuolelle alkuvuodesta.
Eihän siitä tosiaan voi kauheasti muuta tuostakaan aloituksesta päätellä kuin että toisella tai molemmilla melko vaimea se mielenkiinto seksiin ainakaan oman kumppanin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sitten teidän tilanne on aika huono, jos halunne eroavat paljon. Jännä miten puolisollasi on tehnyt raskausaikana mieli, vaikka muuten on pidättyväinen.
Onko lapsia vielä kotona? Jos olette +40v niin voihan olla ettei vaimo halua lasten kuulevan s.ääniä? Se on aika yleistä
Meillä ei ole lapsia ja minä n 44 v haluaisin seksiä useammin, mutta mies harvemmin, silti noin kerran viikossa seksiä on. Aika kompromissi ratkaisu.
Hukkui teksti edelliseen lainaukseen
No sitten teidän tilanne on aika huono, jos halunne eroavat paljon. Jännä miten puolisollasi on tehnyt raskausaikana mieli, vaikka muuten on pidättyväinen.
Vierailija kirjoitti:
Se kertoo vain sen, että vähintään jompikumpi ei halua seksiä kovin usein, ainakaan oman kumppanin kanssa. Ei pariskunnan koosta voi päätellä, kumpi on halukkaampi, mutta koska ap on mies, uskoisin, että nainen on haluttomampi osapuoli ja se vaivaa ap:tä.
Vaimo tarvitsee minuakin enemmän henkisen yhteyden seksin harrastamiseen, joten en mitenkään usko satunnaiseen seksiin hänen osaltaan. Ei säännöllisesti käy missään, joten ei suhdekaan ole vaihtoehto. Välillä sellaisesta haaveilen itse, mutta en usko koskaan päätyväni sellaiseen tilanteeseen, että hakisin jostain merkityksetöntä seksiä, kun en sellaista halua kotonakaan. -AP
Vierailija kirjoitti:
Hukkui teksti edelliseen lainaukseen
Luulen, että hänellä on hormonaalisia haasteita. Perussairauden vuoksi raskautumisetkin olivat pitkän työn ja hoitojen takana.
Pienet lapset alakoulussa, kohtuu kunnossa olevat vanhemmat. Minusta tuo seksittömyys kertoo, että pitäisi hankkia yhteistä aikaa ja panostaa välillä parisuhteeseenkin. Varmaan se vaimo kokee enemmän olevansa äiti kuin seksuaalisesti halukas nainen. Saatteko mitenkään omaa aikaa vai onko kaikki pelkkää lapsiperhearkea?
Kertoo, että toisella tai molemmilla matala seksuaalivietti. Pidin tauko seksissä 1kk ja sekin otti koville. T. Yhdessä 25vuotta, N
Ihan normaalia parisuhteessa.