Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työkaveri tunnusti minulle palavat tunteensa viime yönä, siis unessani.

Vierailija
21.03.2025 |

Jessus, että oli todentuntuinen uni. En yleensä edes muista uniani yksityiskohtaisesti enää muutaman minuutin valveillaolon jälkeen. Tämä pyörii edelleen mielessä ja vatsassa kihelmöi.

Luultavasti olotila menee ohi yllättävänkin äkkiä, mutta on se vaan jännittävää, miten vaikuttavia jotkin unet ovat. Kertokaa omia kokemuksianne unista!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko jollain vastaavia kokemuksia?

Musta nää on mielenkiintoisia. Itse en ole tuota työkaveriani katsonut ennen ns. sillä silmällä tai ollut ainakaan tietoisesti hänestä viehättynyt. Unessa kuitenkin halusin häntä suudella niin että edelleen oikein värisyttää koko kehoa. Oon toki nähnyt monennäköisiä intiimejäkin unia tutuista, mutten ennen sellaisesta kenen kanssa olisin arjessa paljon tekemisissä. Vähän jänskättää ens viikko, mut ehkä tää olo on hälventynyt siihen mennessä.

Ap

Vierailija
2/6 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaa olla että punastuttaa kun näet hänet ekan kerran tuon unen jälkeen.

Muistan kun näin teininä jonkun inhottavan painajaisen matikanopettajasta. Pari seuraavaa päivää meni kylmät väreet kun hänet koulussa näin. Tuli tarve pysyä hänestä kaukana. Ja oli siis mukava tyyppi kyseessä, en tiedä miksi näin sellaisen unen juuri hänestä. Enkä sitä ennen tiennyt millainen voima unella voi olla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistan kun näin teininä jonkun inhottavan painajaisen matikanopettajasta. Pari seuraavaa päivää meni kylmät väreet kun hänet koulussa näin. Tuli tarve pysyä hänestä kaukana. Ja oli siis mukava tyyppi kyseessä, en tiedä miksi näin sellaisen unen juuri hänestä. Enkä sitä ennen tiennyt millainen voima unella voi olla.

Luultavasti punastuttaa ja nolostuttaa. :)

Onneksi mulle ei ole käynyt noin! Mielummin sitten tällainen mielikuvituksen tuote kuin kylmäävä uni jostakusta. Toisaalta mistä sitä tietää, oliko kyseisellä unella jokin syvempi merkitys ja sinun olikin viisasta pysyä hänestä etäällä. En kyllä tiedä uskonko tuollaiseen laisinkaan, tämä on vain pohdintaa. Ihmetyttää välillä juurikin tuo unien kokonaisvaltainen vaikutus.

Ap

Vierailija
4/6 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luultavasti punastuttaa ja nolostuttaa. :)

Onneksi mulle ei ole käynyt noin! Mielummin sitten tällainen mielikuvituksen tuote kuin kylmäävä uni jostakusta. Toisaalta mistä sitä tietää, oliko kyseisellä unella jokin syvempi merkitys ja sinun olikin viisasta pysyä hänestä etäällä. En kyllä tiedä uskonko tuollaiseen laisinkaan, tämä on vain pohdintaa. Ihmetyttää välillä juurikin tuo unien kokonaisvaltainen vaikutus.

Ap

Mietin itsekin tuota kirjoittaessani että olikohan se joku alitajunnan varoitus. Mutta en kyllä usko itsekään että unilla olisi sen kummempia merkityksiä. Valtava vaikutus tunteisiin kyllä tosiaan!

Vierailija
5/6 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unet tuntuvat niin tosilta.

Vierailija
6/6 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin pitkään palavasti rakastunut nettimieheen ennenkuin pääsin hänet näkemään ja kokemaan. Ennen kun tavattiin näin pari todella intensiivistä ja erittäin todentuntuista unta missä rakasteltiin. No on niitä unia ollut ennenkin, mutta tää oli niinkun ois sielut yöllä hakeutuneet toistensa luo ja laittanut fysiikan toimimaan.

No pääsin hänet kokemaan vihdoin. Se tuntui just niin intensiiviseltä ja aivan samanlaiselta kuin unissa. Olin hyvin hämmentynyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kahdeksan