Erosin
Aikoinaan yritin erota, mutta ex ei suostunut. Lopulta tein eron mielessäni ja järjestin asiat uudelleen. Hankin asunnon. Löysin uuden puolison ja jatkoin elämääni. En katunut lainkaan. Ex keksi aina miten saa minut jäämään. Hän katkeroitui kun en enää langennut ansaan. Hän käski minun miettiä tarkkaan ja kyttäsi minua. Meni 2 kk että löysin eron jälkeen oman asunnon. Sen aikaa punkkasin muualla. Sinä aikana tapasin myös uuden. Olin käsitellyt eron jo aiemmin mielessäni, eikä tuntunut mikään enää pahalta. Ex oli mustasukkainen ja kyseli onko minulla jo uusi. En koskaan kertonut hänelle. Voin erittäin huonosti ja kun erosin, läheiseni olivat eroa vastaan. Sitä olen miettinyt jälkeenpäin, että miten kukaan ajatteli, että en voisi olla koskaan onnellisempi kuin sen ihmisen kanssa joka rajoitti elämääni?
Kommentit (23)
Mulla oli tällainen ex joka epäili, että en mene sinne minne sanon. Olin kerran sukulaisellani kylässä. Yht äkkiä ovikello soi ja exäni oli oven takana ja kyseli olenko paikalla. (Olimme siis vielä yhdessä tällöin). Minulle se näyttäytyi erittäin ahdistavana. Sukulaiseni ihaili, että voi miten suloista kun toinen etsi minua. Läheiset näki tilanteen erilaisena.
Mistä johtuu sellainen, et toinen haluaa rajoittaa toisen elämää