Mun äiti purki turhautumistaan mun hiuksiin
On kampaaja ja olin itse leikannut omia pitkiä hiuksiani. Pyysin vain tasoittamaan takaa leikkauksen. Ei pituutta. Kysyi vielä otetaanko pituutta. Sanoin että ei. Leikkasi yli 5cm pituutta. Nyt nää on olkapäille. Ottaa kyllä päähän. Ikinä enää pyydä tasoittamaan. Mulla menee yli puol vuotta kasvattaa samaan pituuteen. Itellä sillä kynitty lyhyt tukka. Ja siis on leikannut mun hiuksia aiemmin. Nyt vaan oli pohjat. Oli varmaan jotain ahdistusta yms
Kommentit (5)
Kun kasvat vähän vanhemmaksi, niin ymmärrät, ettei uusiutuvat luonnonvaran perään kannata itkeä.
Vierailija kirjoitti:
Kun kasvat vähän vanhemmaksi, niin ymmärrät, ettei uusiutuvat luonnonvaran perään kannata itkeä.
Komppaan,
nuorella hius
kasvaa hurjaa vauhtia,
jopa 15 cm vuodessa.
Tasoitettu latva antaa
huolitellun vaikutelman.
Tukka näyttää lisäksi
paksummalta, kun lirulatvat
kaksihaaraisineen poissa.
Kuulostaa et nyt on joku ongelma sulla, äiti-tytär syndrooma. Kannattaa puhua ammattilaiselle.
Leikkaa tästä lähtien itse. Olkapääpituiseen tukkaan onnistuu jo. Tukka laitetaan matalille saparoille, lenkit vedetään melkein latvoihin asti ja sitten on helppo leikata kummankin saparon kärjestä saman verran. Kun opettelet tämän, et ole enää toisten armoilla tukanleikkuun suhteen ja pystyt päättämään ulkonäöstäsi itse.
Muutenkin huomaan että yrittää tehdä mun ja mun isoveljen väleihin rikkoa. Sanoo sille musta asioita varmasti. Ja mulle siitä asioita.
Ap