Värikeskustelu!Kerro lempivärisi ja miksi juuri se?
Oma luottovärini on harmaa. Tumman harmaa mieluiten,nuorempana hopeanharmaa oli istuvin. En tiedä miksi,mutta tunnen itseni aina voimakkaimmaksi tumman harmaissa vaatteissa, käytän samaa sisustukseen. Tehostevärinä hopea ja kulta tai kupari. Silmät sini-harmaa-vihreät,hiukset kuparinvaaleat,iho vaalea,helposti punertuva, ns. perisuomalainen. Onko paikalla väri-analyytikkoja tai muita vastaavia,jotka osaisivat antaa vinkkejä? Kaikki punainen on ehdoton ei, mutta keltaiseen ja oranssiin menevät sävyt toimivat mielestäni, ehkä myös tumman vihreät sävyt ja ruskea,syksyiset murretut sävyt-kylmät talvivärit tuntuvat liian kovilta ja joustamattomilta. Kertokaa omista luotto-väreistänne ja siitä kuinka päädyitte juuri niihin. Vinkkejä,vinkkejä kaivataan..
Kommentit (6)
Punainen. Käytän paljon vaatteissa ja sisustuksessa. Syytä pitämiselle en tiedä.
M49 -hetero
Sininen. Miten tämä pitäisi perustella? No, minä pidän kaikista väreistä eniten sinisestä.
Sä kysyt nyt kahta eri asiaa. Lempiväri on eri asia kuin se väri, joka pukee sinua parhaiten. Ihannetilanteessa ne toki ovat sama. Värianalyysia ei voi etänä tehdä, koska siihen tarvitaan silmiä.
Vierailija kirjoitti:
Sä kysyt nyt kahta eri asiaa. Lempiväri on eri asia kuin se väri, joka pukee sinua parhaiten. Ihannetilanteessa ne toki ovat sama. Värianalyysia ei voi etänä tehdä, koska siihen tarvitaan silmiä.
Mä just tilasin analyysin etänä kun ei omalla paikkakunnalla ole. Tuleekohan nyt väärin? Oli tunnettu ja väittää että toimii etänä. Tehnyt niitä paljon. Mietityttää..
Kysymykseen. Lempiväri nyt ehkä pinkki ja punainen ja koralli
Oon kai seonnut väreistä ja en osaa päättää. Välillä se on yksi ja toinen, tai monta.