Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sairiksella "väärästä syystä"

Vierailija
20.03.2025 |

Olen koko ikäni yrittänyt olla palamatta loppuun, koska se on minusta ollut heikkouden merkki. Tämä karttelu on johtanut muutamaan huonoon päätökseen työpaikan vaihdosta. Nykyään tuskin enää saisin edes uutta työpaikkaa, joten sitä virhettä en enää tee. Nyt sitten olen sairaslomalla kipeän selän takia vaikka oikeasti olen henkisesti ihan loppu. Ja koska olen joutunut huonojen päätösteni takia pätkätyöntekijäksi luulen, että mikäli olisin sairiksella oikeasta syystä pätkät loppuisivat. Mutta mitä seuraavaksi kun kohta nämä selkäpäivät on käytetty? Ei tästä nyt mitään lääkärirumbaa voi aloittaa. Eikä väsymys ole myöskään lähtemässä. Apua!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä se nyt niin väsyttää sitten? Oletko haukannut työelämässä liian ison palan, astunut liian isoihin saappaisiin?

Ei jokaisen tarvitse olla boss-yksilö.

Vierailija
2/3 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikamoista tahtia mennään töissä ja väen vähyyden vuoksi riittämättömyys ei ole pelkkä tunne vaan totta. Lisäksi omat arvot ei ihan aina kohtaa työn arvoihin, joten itseään joutuu venyttämään myös tällä saralla. Työpäivän jälkeen ei jaksa mitään muuta ja ajatuksista on vaikea irtautua useasti. 

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän täysin. Olen itsekin samantyyppisessä tilanteessa. 

Se helpottaa, että sinnittelen enää vuoden verran ja sit tää paska loppuu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kuusi