Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jasmin Vähäkangas täyttää 60v kun lapsensa on täysi-ikäinen

Vierailija
20.03.2025 |

Melko vanha silloin jos elää.

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisbet Köytäkangas-von Martens täyttää 47 kahden viikon päästä.

Vierailija
22/33 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kunnioitettava saavutus, jos on pelkällä luonnonmenetelmällä saanut lapsen.

Suurin osa raskautuu vielä 40-44 vuotiaana. 45 jälkeen on kovempi juttu. Jasmin oli 41 raskautuessaan, se on peräti 5 vuotta vähemmän kuin 46 ja harvassa on 47synnyttäjät. Mutta varmaan neljäsosa synnyttäjistä on 40-43.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin 41v kun ensimmäinen lapsi oli täysi-ikäinen ja 57 kun kuopus täytti 18. Luuletko että kuusikymppiset ovat haudan pataalla?

Vierailija
24/33 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jenni Haukio täyttää huhtikuussa 48, Aaron lähtee kouluun syksyllä. 

Raskautui 40-vuoyiaana mutta ei enää 45jälkeen.

harva raskautuu 45-50 - tilastot.

Vierailija
25/33 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Jasmin haluaa toisen lapsen, pitää toimia pian. Kolmen vuoden päästä on mahdollisuudet tippuneet tästä hetkestä 90%.

Vierailija
26/33 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi ilkeitä tämmöiset ikään liittyvät arvostelut. Saihan esim Renny Harlin lapsen 64-vuotiaana. Yli 20v vanhempi kuin Jasmin. Ja monet muut. Ja jos lapsi on jo täysi-ikäinen 6-kymppisenä, niin mikä ongelma. Esimerkiksi minulla eläkeikäkin alkaa vasta 69-vuotiaana. Nyky 6-kymppinen ei ole vanha paitsi jos täysin kamalat elämäntavat.

Vierailija
27/33 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää tällaiset aloitukset. Oikeasti. Onko se niin kummasteltava asia jos joku saa lapsen neljäkymppisenä. Luulisi että aikuinen ihminen ja varsinkin nainen  ymmärtää sen sijaan sen että äidiksi tulemiselle on se täysin oma aikansa jos lapsia ylipäätään siunaantuu. Ei jokaisen elämänpolku käy niin että lapsi tehdään kaksikymppisenä. Syitä voi olla monia ja on typerää päivitellä että miten tuo nyt noin myöhään lapsen sai. Itsekin olen syntynyt äidille joka sai minut 39-vuotiaana, jolloin vasta hän koki löytäneensä sen oikean miehen jonka kanssa  halusi perheen. Itse olen jo 33-vuotias ja suunnitteilla lapsi parin vuoden sisään jolloin opiskelukin olisi tulossa päätökseen, ja sellainen mieskin on hiljattain löytynyt joka haluaa perheen. En siis itsekään ole mikään 23-v ensisynnyttäjä tai sen sellaista. Miehenkin pikkusisko syntyi heidän perheeseen kun äitinsä oli 44-vuotias. 

kuten joku totesi, syitä voi olla monia. Keskenmenot, ei ole löytynyt oikeaa kumppania , elämäntilanne .. you name it. Joten ei pitäisi olla mitään kummallista tuossa asiassa.

miten joku jaksaa taivastella niinkin outoa asiaa että jokaisella on se oma polkunsa ja ajoituksensa tässäkin asiassa ?  Vai pitäisikö sun ap mielestä se lapsi vääntää anyway alle kaksikymppisenä vaikka ei olis minkäänlaisia valmiuksia , vaan koska niin ns kuuluu tehdä?

Vierailija
28/33 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonkos sen ukko on?

Vierailija
29/33 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eh niin, oma äiti oli 12 v nuorempi mutta sama vaikka olisi ollut mikä, kun on ollut huono. Hienoa aina kun lapsi syntyy toivottuna ja häntä rakastetaan. Kaikki muu ihmettely on sellaista vanhanaikaista tylsämielisten änmien l4skipäistä mäyhäämistä ja juoruilua.

Vierailija
30/33 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siskoni lapset ovat olleet äidittömiä lähes koko ikänsä vaikka sisko sai heidät ollessaan noin 20v, kuoli aivoverenvuotoon lasten ollessa 1v ja 2v. Että ei se vanhemman ikä itsessään yatkoita vielä yhtään mitään.

31/33 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka on Jasmin Vähäkangas?

Laittasko joku linkin?

Vierailija
32/33 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrittääkö mies silloin teinejä?

Vierailija
33/33 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltatähteni on 7-vuotias. Itse olen 52 ja lapsen ollessa 18 vuotias, olen 62. Ja ihan luomu raskaus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yksi