Mitä maksaa maksullinen runkkaus?
Mikä on käypä hinta naisen suorittamalle runkkaukselle pääkaupunki seudulla? Entä millä hinnalla nainen olisit valmis runkkaaman anonyymisti miestä?
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
20e lisähintaa thaihieronnassa.
Joo mutta jos ei halua mitään hierontoja, vaan pelkän tumputuksen?
Minä runkkaan munaa ilmaiseksi. ;)
N20
Just ostin! 40 € nuorelta naiselta autossa hoidettuna. Toiset 40e niin saa käytetyt pikkarit
Suikkarin saa viidellä kympillä, joten miksi maksaa 30€, hommasta jonka voi tehdä itse? 100€ maksoin Sidontaleikistä johon sisältyi 3xsuihinotto.
Tonnilla voin tumputtaa tunnin.
M55
Vierailija kirjoitti:
Suikkarin saa viidellä kympillä, joten miksi maksaa 30€, hommasta jonka voi tehdä itse? 100€ maksoin Sidontaleikistä johon sisältyi 3xsuihinotto.
No vaihtelu virkistää, onhan se mukava kun nuori kaunis nainen hoitelee sut. Mistä saa satkulla tuollaisen setin? mulle kans
Vierailija kirjoitti:
Suikkarin saa viidellä kympillä, joten miksi maksaa 30€, hommasta jonka voi tehdä itse?
Ei se nyt ole yhtään sama jos hakkaat tattia itse verrattuna siihen että sen tekee joku mukava nainen. Sitä paitsi tuommoinen nopea naisen suorittama runkkaus ei tunnu niin vahvasti pettämiseltä.
No ei tunnu suikkarikaan. Miten se olisi pettämistä, jos sukuelimet eivät edes näe toisiaan.
Minä voin runkata ilmaiseksi itseäni tai muita, kerro vain aika ja paikka.
M51
Runkkaa vasurilla ja maksa sen jälkeen oikealla. Säästyy paljon rahaa ja hermoja.
Vierailija kirjoitti:
Just ostin! 40 € nuorelta naiselta autossa hoidettuna. Toiset 40e niin saa käytetyt pikkarit
Mulle on haluttu maksaa 50e pikkarit ja 50e runkkaus. Miehet saanut ehdottaa hintaa niin on noi sanonut.
17,69€ / jokaiselta alkavalta minuutilta..
(Löysin netin somepalstalta tälläisen keskustelun).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No 60e silloin.
Tuskin kukaan mies ostaa pelkkää käsityötä, oraalinen seremonia on luokkaa 20-40 € juottolasta riippuen.
Vierailija kirjoitti:
No ei tunnu suikkarikaan. Miten se olisi pettämistä, jos sukuelimet eivät edes näe toisiaan.
Onko se pettämistä, jos yksisilmäinen näkee nielun?
Meillä se on kymppi ja kerta! Laitan aina kympin säästöpossuun, kun vetäisen käteen!
En haluaisi maksullista runkkausta, mutta suihinotto kävisi kyllä. Ihan jo ekologisista syistä kun ei tarvitse käyttää yleensä muivipullossa olevaa liukuvoidetta saastuttamaan ympäristöä; sylki on täysin luonnontuote. Lisäksi sperma, jolla on hyviä hormonlaalisia ominaisuuksia, ei mene hukkaan.
Levarilla saat ilmaisen runkun tai korkeintaan vastapalvelusta vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama hinta siitä huolimatta. 40e hierontamaksu + 20e runkkaus. 60e joudut maksamaan runkkauksesta.