On minusta kiinni paljon vietämme aikaa yhdessä
Mitä tehdä, kun tuntuu, ja olen asiasta suoraan kysynytkin, että minulle on tärkeämpää paljon vietämme aikaa yhdessä. Miehelle on ihan ok, jos minulla on omia menoja yhtä paljon kuin hänellä, vaikka se tarkoittaisi ettei meille jää paljon yhteistä aikaa.
Tavallaan se tuntuu että taakka on minulla. Tuntuu epäreilulta. Mies ei oikein ymmärrä mistä loukkaannun. Kyllä hän järjestää yhteistä aikaa kuitenkin. Mutta taustalla olemme asiasta eri mieltä ja siitä tulee riitaa.
Kommentit (10)
Vierailija kirjoitti:
Kuulostat raskaalta huh
Et ole tottunut puhumaan menoista ja omista rajoista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostat raskaalta huh
En koska meillä sujuu parisuhteessa asiat ilman turhaa höpinää. Jo 20 vuotta onnellisesti yhdessä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostat raskaalta huh
Tämä on lähinnä nykyajan juttu että asioista tehdään isoja vaikka ne ei sitä ole. Ap kertoi että asiat on ok mutta liiallisen ajattelun vuoksi sitten päänsä sisällä kiehuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostat raskaalta huh
En koska meillä sujuu parisuhteessa asiat ilman turhaa höpinää. Jo 20 vuotta onnellisesti yhdessä
Minäkin olin 15 vuotta suhteessa josta mistään ei puhuttu. Oli tosi kurjaa.
ap
En ymmärtänyt otsikkoa, eikä muukaan teksti juuri paremmin avannut, mitä ap halusi sanoa tai halusiko hän kysyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostat raskaalta huh
Tämä on lähinnä nykyajan juttu että asioista tehdään isoja vaikka ne ei sitä ole. Ap kertoi että asiat on ok mutta liiallisen ajattelun vuoksi sitten päänsä sisällä kiehuu.
Mistä luit että se on ok, että kaipaan sitä että mieskin ilmaisisi minun olevan yhtä tärkeä, kuin hän on minulle. Ja että yhteisen ajan sumplismiseen tarvitaan parannusta.
ap
Vierailija kirjoitti:
En ymmärtänyt otsikkoa, eikä muukaan teksti juuri paremmin avannut, mitä ap halusi sanoa tai halusiko hän kysyä.
Ap haluaa enemmän yhteistä aikaa kuin mies, jolle nykyiset yhteiset ajat ovat riittävät. Ja sen vuoksi ap tuntee asioiden olevan taakka koska joutuu järjestämään yhteistä aikaa enemmän koska miestä ei kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostat raskaalta huh
Mistä luit että se on ok, että kaipaan sitä että mieskin ilmaisisi minun olevan yhtä tärkeä, kuin hän on minulle. Ja että yhteisen ajan sumplismiseen tarvitaan parannusta.
ap
Oletko sanonut suoraan että haluat enemmän yhteistä aikaa? Ei toinen ole ajatusten lukija. Onko sinulle siis yhteinen aika se millä osoitetaan toisen olevan tärkeä? Nämäkin vaihtelee parisuhteessa. Meillä näkyy toisen välittäminen eri asioilla koska ollaan aika introvertteja molemmat ja tehdään pääosin omia juttuja eikä yhteinen tekeminen ole se the juttu .
Mitä tehdä
-> puhu sille miehelle äläkä täällä itke
Kuulostat raskaalta huh