TLC: Rakas ulkomailta
USA:ssa näyttää olevan paljon ihmisiä, jotka eivät löydä kumppania omasta maasta. Rahan avulla heidän asemansa paranee huomattavasti ulkomailla köyhimmissä maissa.
Kommentit (37)
Ei uskoisi että harold on harrastanut seksiä autossa ja elokuvateatterissa. Luulin että olisi neitsyt. Varmaan asunnottomien ja mustien naisten kanssa harrastanut seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Harald on ihan kelpo javaljeeti, tosin aika kummallinen se hänen tekohymy joka välissä. Töissä jossakin ydivoimalassa valvontatehtävissä?
Hän on autistinen. Hymy on maskausta.
Minä en kestä tätä isosuista naista! Miksi hänen pitää vetää vielä huulensa räikeällä punalla. Hiuksistakin voidaan olla monta mieltä.
Kaljun miehen kannattais hakea muijaa Virosta tai Thaimaasta,siellähän osataan palvella miestä.,ja olla vaan kauniita.
Eilisessä jaksossa treffikumppani sanoi Victorialle, että on kuin yrittäisit uida, kun olivat vuoristokävelyllä. Victoria huitoo käsillään koko ajan, olivatpa missä tahansa ja tekivät mitä tahansa.
Victorian käsien heiluttelu johtuu varmaan hermostuneisuudesta tai jännityksestä.
Tuo kalju mies voisi tilata itselleen seksinuken, mittatilauksena. Saisi juuri sellaisen naisen kuin haluaisi.
Miksi Victoria huitoo käsillään koko ajan?!
Se kalju mies (Tony?) on kyllä ihan karmea, luulee lisäksi itse olevansa joka naisen unelma, aivan täydellinen omasta mielestään. Hyvä että se viimeinen deitti sanoi että tykkää miehistä joilla on pitkät hiukset.
Eilisessä jaksossa kaikkien muiden suhteet meni "vituiks", paitsi Haraldin.
Nainen joka jätti Brunon soutaa ja huopaa, en usko että pitempään on sen toisen miehenkään kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Nainen joka jätti Brunon soutaa ja huopaa, en usko että pitempään on sen toisen miehenkään kanssa.
Oli kyllä aika hölmöä vaihtaa koko ajan suosikkiaan. Kertoo jotain ihmisen luonteesta. Entäs tämä ylimeikattu nainen, joka halusi saada mieheltä lupauksen avioliitosta ja lapsen alullepanosta kahden vuoden sisällä. Veikkaan ettei tule enää näkemään tätä miestä.
Nyt kohta tv TLC tulee ilmeisesti viimeinen jakso tästä Rakas ulkomailta -tarinasta, tai tarinoista. Olihan tämä ihan katsottava juttu. Minäkin vain väsyin Victorian hymyilyyn ja ns. pirtsakkuuteen sekä toisaalta myös sen tumman isohiuksisen katselemiseen. Ei niin millään pahalla, mutta hänen huulipuna kaiken liiallisen hymyilyn kanssa oli myös raskasta. Enemmän tykkäsin seurata Haraldin stooria ja sen vaalean isotukka Sarahin kuviota. Huh, olisi se raskasta jos tarttis olla jatkuvasti tuossa lookissa kuin se Sarah.
Tämä sarja on vaikuttanut kovasti aidolta, siksi se oli hyvä.
Vielä ollee tulossa yksi jakso tätä.
Vierailija kirjoitti:
Harald on ihan kelpo javaljeeti, tosin aika kummallinen se hänen tekohymy joka välissä. Töissä jossakin ydivoimalassa valvontatehtävissä?
Harald kelpaisi minulle. Persoonallinen, kohtelias, symppis mies. Hiukan originelli, mutta niin olen itsekin :)
Vierailija kirjoitti:
Se nainen oli todella raskas tapaus. Päälle nelikymppinen käyttäytyi kuin teinityttö, aaargh.
ettei tarvitse käyttäytyä mitenkään.