Miehet jaksaa valittaa miten naiset kelpuuttavat vain tietyntyyppisiä miehiä.
Niitä lihaksikkaita ja mallinkasvoisia "alfoja". Joten miten voi siis olla, että tuolla ulkona elävässä elämässä näkee pariskuntia, joissa mies on ihan "tavallinen". Tavallisia miehiä tavallisten naisten kanssa. Ei mitään miesten kuvailemia salimakeja. Niitä näkee hyvin harvoin itseasiassa naisten käsipuolessa.
Minulla on myös tavallinen mies, hieman on massuakin. Mutta minun silmissäni hän on maailman ihanin ja komein mies. Hän kohtelee minua hyvin ja kunnioittavasti ja meidän arvomaailmamme menevät yksi yhteen. Hän on turvallinen ihminen, johon voin luottaa.
Rehellisesti minua itseäni ei voisi vähempää kiinnostaa mitkään salimaket. Ei ole koskaan kiinnostanut.
Kommentit (4)
Minusta tuntuu, että nämä katkerat valittaja miehet itse kelpuuttavat vain näitä salimirkkuja eikä ns tavallinen nainen kelpaa heille ja nämä salimirkut taasen kelpuuttavat vain heidän tasoaan olevan miesversion itsestään eli sen mallimaisen salimaken. Eli todellisuudessa näille valittaja miehille itselleen ei kelpaa tavallinen nainen.
Ne on kaapissa ja ihailee itse niitä salimakeja, haluisi että ne ottaisi niitä kakkoseen. Sen takia ne niistä pakkomielteisesti jankkaa.
Incelit voivat linnoittautua jonnekin bunkkereihin tekoälyn luomine isotissinaisineen ja runkkailla siellä ringissä keskenään. Ei tuu ikävä.
Miksi ruokit trollia? Nuo jutut kuuluvat venäjän informaatiokampanjaan.