Miksi Zelenskyita kohdellaan kuin kuningasta suomessa?
Amerikassa sai kokea olevansa vaan riita pukari ja tuli äkkilähtö. Suomessa Stubb ynnä muut vaan mielistelee ja puhuu pehmeitä. Nyt Zelenskyi tänään sanonut ettei suostu alueluovutuksiin. Meinaa tehdä sodasta pitkä kestoisen verilöylyn jossa ukraina on häviöllä.
Kommentit (1268)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olemme syvässä kiitollisuudenvelassa Zelenskyä kohtaan. Hän ei pelkästään puolusta omaa maataan vaan koko Eurooppaa. Meidän pitäisi pystyä tekemään enemmän. Laitoin juuri 1000€ lahjoituksen Ukrainan armeijalle.
Minulla ei ole varaa tuollaiseen summaan mutta olen lahjoittanut muutaman kerran pienempiä summia... Toivottavasti mahdollisimman moni laittaa, pienistä puroista...
Tuon vuoksi minäkin pysyttelen pikkusummissa.
Vierailija kirjoitti:
Ukrainan avustukset ovat 2020-luvun suurin taloudellinen vedätys. Onneksi olkoon vain kaikille osallistuneille. Bää-ää.
Kiitos, Îgor. Tuo lämmittää mieltä. Tiedän rahan menevän hyvään tarkoitukseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ukrainan avustukset ovat 2020-luvun suurin taloudellinen vedätys. Onneksi olkoon vain kaikille osallistuneille. Bää-ää.
Eikä niitä kiinnosta edes kysyä kusi-idoliltaan zelenskyltä, MIHIN NE RAHAT ON KADONNEET. Lisää vaan ahnaalle huijarille.
900 000 kuollutta ja vammautunutta rysssää. Sinne ne "rahat" on menneet.
Vierailija kirjoitti:
Lyhyt on muisti. Viimeksi kohdattiin ukrainalaiset raatteen tiellä.
Miksi pitää aina vetää esille, mitä on tehty sata vuotta sitten? Eikö voisi pysyä siinä missä ollaan nyt? Joka vanhoja muistaa, sitä tikulla silmään.
'
Persutoimistolla kaalisoppakattila vielä lämpenee....
p
Vierailija kirjoitti:
Koska Zelenskyilla on munaa vittuilla narsisti-trumpille !
Ja fasisti-Putinille.
Vierailija kirjoitti:
Vain tyhmä käyttäytyy noin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se itkuinen sönkötys oli vittuilua? 🤣
Paljonko sinä tienaat tällä rölläämisellä? Et mitään.
Jos noista pitää liittolainen valita. niin 100 kertaa mieluummin usa, vaikka siellä nyt trumppi onkin tilapäisesti vallassa. Ovat kantaneet apua ruuasta ja sotilaista lähtien Eurooppaan jopa senkin jälkeen kun itse jo olisi pystytty vaikka natomaksut maksamaan. Eli lähes 100 vuotta.
Itäinen naapuri sen sijaan tuntee hallitsematonta himoa hyökätä milloin minnekin, kun itsellään on niin köyhä maa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se itkuinen sönkötys oli vittuilua? 🤣
Paljonko sinä tienaat tällä rölläämisellä? Et mitään.
Joku 300 kuussa euroissa. Paska liksa mutta minkäs teet, ei täällä rys sänmaalla parempiakaan hommia ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olemme syvässä kiitollisuudenvelassa Zelenskyä kohtaan. Hän ei pelkästään puolusta omaa maataan vaan koko Eurooppaa. Meidän pitäisi pystyä tekemään enemmän. Laitoin juuri 1000€ lahjoituksen Ukrainan armeijalle.
Minulla ei ole varaa tuollaiseen summaan mutta olen lahjoittanut muutaman kerran pienempiä summia... Toivottavasti mahdollisimman moni laittaa, pienistä puroista...
Joo en todellakaan laita. Mieluummin annan rahaa suomalaisille apua taevitseville, kuin kokkelia vetävälle miljardöörille. Elämä on valintoja.
Et sinä suomalaisista välitä, Tatjana. Zelenski ei ole miljardööriä nähnytkään. Presidentilläsi Putinilla niitä miljardeja euroja on satoja.
Njet, kyllä teillä on hyvääkin uutista ihan meidän suomilaisten taholta. Teille on vaikea ymmärtää mitä ukrainassa on tekeillä, da?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä niitä kiinnosta edes kysyä kusi-idoliltaan zelenskyltä, MIHIN NE RAHAT ON KADONNEET. Lisää vaan ahnaalle huijarille.
900 000 kuollutta ja vammautunutta rysssää. Sinne ne "rahat" on menneet.
Ja tällä on meille suomalaisille suuri itseisarvo, Igor.
Vierailija kirjoitti:
Vladimir Zelensky, 2020-luvun suurin vedättäjä.
Ukrainan ja Venäjän sotilaat vedättää huumorilla messissä ja tapattaa toisiaan?
Koska Zelenskyi on sankari. Zelenskyi is a hero.
Vierailija kirjoitti:
Putin, joka ei eläessään enää pääse EU, eikä NATO valtioihin,
on niin vit*un kateellinen miten EU arvostaa ja tarjoilee parastaan Zelenskyinille .
Zelenskyi on Kuningas.
Putin on PYÖVELI. Jopa Helvetin portilta hänet käännytetään takaisin, pudotetaan sieltä portilta suoraan ikuiseen tuleen.
Putleri jää historiankirjoihin mu*lkku kus*päänä. Miten Putte meni niinku omasta mielestä?
Jumalauta mikä ääliö aloittaja on😳
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen laittanut joka kuukausi kympin Ukrainan armeijalle.
Valkoisessa talossa velloo Trumpin narsistinen raivo, ja Pudolf tikahtuu bunkkerissaan vihaansa.
Meillä Stubb ja Zele hymyssä suin pyrkimässä hyvään.
Hyvä Suomi! :)