Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä miehet ostaa kalsareita?

Vierailija
19.03.2025 |

Saako niitä tilata kotiin jostain? Sukkiakin tarttis.

Kommentit (54)

Vierailija
21/54 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla kaikki kalsarit kaapissa nykyään Thaimaasta ostettuja, Big-C:stä ostan niitä joka Thaimaan reissulla 5-6 kappaletta.

Vierailija
22/54 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lidl, halvat ja laadukkaat, ei tosin aina saatavilla, mutta ei niitä joka kuukausi tarvitse ostaakaan

Jep. Hiljattain ostin kolme kertaa kolmen satsit, ne kestää ainakin viisi vuotta. Sama sukissa, niitä on useammin. Joskus matkoille lähtiessä en pakkaa laukkuun juuri mitään vaan ostan kohteesta vaatteita, myös alusvaatteita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/54 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Zalando

Vierailija
24/54 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synttärinä, jouluna ja isänpäivinä saa lahjoina kalsarit ja sukat.

Vierailija
25/54 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saiturinpörssistä saa halvalla kalsareita.

Mielummin laadukkaita kuin halpoja. Ei jaksais kokoajan ostaa.

Onko kokoajan kalsarit jotenkin huonompia kuin siivoajan, maalaajan tai ajajan kalsarit?

Vierailija
26/54 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluat laadukkaat, niin Sokkarilta tai Stockalta. Jos haluat halvat, niin jostain New Yorkerista.

Vierailija
27/54 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos haluat laadukkaat, niin Sokkarilta tai Stockalta. Jos haluat halvat, niin jostain New Yorkerista.

Mitä mä Stockalla olen miesten kalsareita katsellut, niin paremmasta päästä on Gant, Boss ja Hilfiger. En edes tiedä, mikä maailmalla on TOP 10, mutta tuon parempaa ei Suomesta löydy.

N55

Vierailija
28/54 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärkkäiseltä.

Vierailija
29/54 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mistään. Ne tulee aina joululahjaksi. 

Vierailija
30/54 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain yhdet joululahjaksi 1996 ja samoilla olen pärjännyt.

Vierailija
31/54 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketä ääliö ostaa Sokoksesta tai Stockmannilta kun muualta saa samoja kalsareita puolet halvemmalla?

Vierailija
32/54 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei venäläisiä. Voi olla tosi ikäviä yllätyksiä.

Vierailija
33/54 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan samat Hilfigerit, Calvin Kleinit ja Ralph Laurenit saa sieltä Kärkkäiseltä ilman Stocka lisää.

Vierailija
34/54 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hulluilta päiviltä kaksi kertaa vuodessa.

Vierailija
35/54 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lidl, halvat ja laadukkaat, ei tosin aina saatavilla, mutta ei niitä joka kuukausi tarvitse ostaakaan

Ja hitot ole ! repeää helposti ja vyötärönauha rullautuu

Vierailija
36/54 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä mä Stockalla olen miesten kalsareita katsellut, niin paremmasta päästä on Gant, Boss ja Hilfiger. En edes tiedä, mikä maailmalla on TOP 10, mutta tuon parempaa ei Suomesta löydy.

N55

En titt i Stockmanns sortiment i hopp att hitta något, ger i handen att det endast finns två märken hos Stockmann med hyggliga boxers, och de är Polo Ralph Lauren samt Schiesser. Det det senare verkar rätt vågat för att vara ett kalsong märke. Gant fanns inte alls och resten är bara kalsonger typ "Sloggy". Inget för män.

Vierailija
37/54 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupasta. T: M65+

Vierailija
38/54 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ostin Temusta, pitkäaikaistyötön kun olen. Hyviä kalsareita pikkurahalla.

Vierailija
39/54 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan samat Hilfigerit, Calvin Kleinit ja Ralph Laurenit saa sieltä Kärkkäiseltä ilman Stocka lisää.

Utom att det inte är sant. Inte åtminstone på basen av Kärkkäinens sidor. Av Ralph Lauren fanns ett par boxers och resten var "Sloggyn". Är utbudet av kalsonger i Finland så skralt som det är, p.g.a. att gummorna köper kalsonger åt sina gubbar, precis på samma sätt som de väljer gubbarnas schampo? Att köpa ett ordentligt schampo för män i en finsk dagligvaruhandel är närmast omöjligt.

Vierailija
40/54 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

NYT PISTIT PAHAN KYSYMYKSEN.  etsimällä saa etsiä jos jostain löytää kunnon puuvilla kalsarit. on jos mitäkin merinoa ja bampu humpuukia. tokmanni kaupustelee muka puuvillaisina sitten kun luet ovatkin 0,7 puuvillaa muu kierrätys muovia. olen etsinyt ompelijaa joka tekisi flanelista  puuvillasta kalsonkit. itse hankkisin kankaat. en todella tarvitse kiristäviä, sähköisiä hiostavia kalsareita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kolme