Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi naiset ei muka tykkää siitä että jos mies vaikka tykkäis hirveesti sen isoista rinnoista?

Vierailija
19.03.2025 |

Nehän on osa sitä naista.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hehe. Istuin metrossa ja siinä ovien eessä kasvot muhun päin seiso joku nuori nainen jolla oli isot rinnat sekä antava kaula-aukko. Ihan perus. Mut hällä oli tosi hieno kaulakoru jota kattelin vähän tarkemmin. Hää huomas, et kattelin ja vaihto paikkaa. Luuli varmaan et katoin häe rintoja. Joo vilkasin, mut se koru oli kiinnostavampi.

No, haiiii sieee! Kai sieee meniiit povvaamaaa hälle siin myös sit, veli hyväää?

Vierailija
22/25 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hävettää isot rinnat. Tunnen tyrkyksi itseni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en itsekään tiedä miksi, mutta elämäni kohteliaisuudet top kybä-listalla juuri 'hinkkeihin' suuntautuneet koen hieman rasvaisina, vähemmän tyylikkäinä huomioina.

Versus hienostuneemmat

> kehut esim. silmistäni.

Tai sääristäni, hymystäni, vyötäröstäni, nilkoistani tai kaulastani, käsivarsistani..

[tai vaikka farkkupepusta]!

Onpa inehmon ruhossa lukuisia osia, joita katsella ja ihailla.🥳

Olen tietoisesti pyrkinyt häivyttämään kuppikokoani niin, ettei bosaosasto juurikaan 'hypi' kaksilahkeisen naamalle.

Vaatteet päällä kadulla mies ennemmin jää kiinni silmiini kuin tisseihini.😅

Tämä miellyttää minua. Minimizer-liivimalli pienentää/huijaa rinnan peräti puolitoista kuppikokoa pienemmäksi. Olenkin aina arjessa ne ylläni, kun liikenteessä.

Olenko mielestänne H U I J A R I ?

( @ )( @ )  ----- > ()() ! 

😆

Vierailija
24/25 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rinnat ja takamus ovat oleellinen osa naisen ULKONÄKÖÄ. Ei se liity luonteeseen. Isot rinnat ovat kauniit ja kyllä niitä vilkaisen kun vastaan tulee.  En jää kuolaamaan. Osa meistä miehistä on pilanneet sen, että naiset eivät uskalla pukeutua seksikkäästi. Häpeän teitä, jotka ovat kuolaamisella ja kiinnikäymisellä maailmasta rumemman.

Vierailija
25/25 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en itsekään tiedä miksi, mutta elämäni kohteliaisuudet top kybä-listalla juuri 'hinkkeihin' suuntautuneet koen hieman rasvaisina, vähemmän tyylikkäinä huomioina.

Versus hienostuneemmat

> kehut esim. silmistäni.

Tai sääristäni, hymystäni, vyötäröstäni, nilkoistani tai kaulastani, käsivarsistani..

[tai vaikka farkkupepusta]!

Onpa inehmon ruhossa lukuisia osia, joita katsella ja ihailla.🥳

Olen tietoisesti pyrkinyt häivyttämään kuppikokoani niin, ettei bosaosasto juurikaan 'hypi' kaksilahkeisen naamalle.

Vaatteet päällä kadulla mies ennemmin jää kiinni silmiini kuin tisseihini.😅

Tämä miellyttää minua. Minimizer-liivimalli pienentää/huijaa rinnan peräti puolitoista kuppikokoa pienemmäksi. Olenkin aina arjessa ne ylläni, kun liikenteessä.

Olenko mielestänne H U I J A R I ?

( @ )( @ )  ----- > ()() ! 

😆

😅🥰Et!