Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei lähde mukaan kirkkoon

Vierailija
19.03.2025 |

Kerran mulla oli eräs tapailumies jonka ainoa hyvä puoli oli että se tuli mun mukaan Messuun Jumalan palvelukseen. Nyt pitkäaikainen miesystävä ei suostu tulemaan kirkkoon. Ei astu edes sisälle. Sanoo kirkkoa piruntorjuntabunkkeriksi

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok. Sinähän hänet olet valinnut. Miksi halusit puolison, joka ei jaa samanlaista paloa uskon ilmaisuun?

Vierailija
2/6 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

ateisteilla aivot on paskana, mutta uskovaisena en menisi kirkkoon  koska siellä siunataan homoja ja n aispappeus on syntiä ja kaikki naispapit vain joogaa ja palvovat katolisen kirkon mariaa

menköön helvetttiin

uskismies

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ateisteilla aivot on paskana, mutta uskovaisena en menisi kirkkoon  koska siellä siunataan homoja ja n aispappeus on syntiä ja kaikki naispapit vain joogaa ja palvovat katolisen kirkon mariaa

menköön helvetttiin

uskismies

Ihanaa lähimmäisenrakkautta! Jumalasi häpeää sinua.

Vierailija
4/6 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piruntorjuntabunkkeri. :D

Jos kirkkoseura on tärkeää niin kannattaa valita kumppani jostain hihhulipiireistä.

Vierailija
5/6 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

menköön helvetttiin

uskismies

Ihan kiinnostuksesta kysyn, miten Jumalan sana muuttuu sillä perusteella, sanooko sen saman asian nainen vai mies?

Olen kuullut naispuolisten pappien pitävän erinomaisia saarnoja ja toisaalta taas monen miespuolisen papin saarnat ovat uskomattoman pitkäveteistä jaarittelua kaukana ihmisten arjesta.

Vierailija
6/6 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänellä on täysi oikeus siihen, ettei halua kirkkoon. Toisaalta, sinä voit etsiä uuden puolison, jos tuo on sinulle kynnyskysymys suhteelle.