Kuinka paljon pidät lompakossa rahaa?
Ja miten järjestät ne?
Itsellä kolikkotaskussa:
5 sent, 10 sent, 20 sent, 50 sent, 1€ ja 2€ yksi jokaista kolikkoa.
Setelitaskussa:
3x 20€, 2x 10€, 1x 50€
Kommentit (64)
Mulla on n 30 euroa. Sain rahat fb kaupoissa
Ei oo kolikkoja.
Kortteja ja seteleitä muutama,sata.
Ei oo kolikkoja.
Kortteja ja seteleitä muutama,sata.
Yleensä noin 500€ seteleinä. Kolikoita jos tulee,niin laitan kotona ne lippaaseen.
Korttien lisäksi tuhdisti käteistä, sitä on kiva hipelöidä.
Noin tonni pienempinä seteleinä. Koloikot käytän aina alta, etteivät lisäänny (!!).
Aina on jonkin verran seteleitä ja kolikoita. Kolikoitten määrää en tiedä ja setelit ovat järjestyksessä suurimmasta pienimpään.
Yleensä on pelkkä kortti. Työmatkoille ulkomaille nostan kyllä myös käteistä mukaan parisataa, ja niitä reissuja on 6-7 vuodessa. Reissun jälkeen voi olla samat rahat lompakossa.
Käteistä voi tarvita taksissa, väliin kortti kelpaa ja välillä lukulaite on "rikki" ja kuittikin käsin kirjoitettu......
Vierailija kirjoitti:
0-300€
Samoin. Kolikot on autossa. Rahaa on mukana joskus enemmänkin, jopa pari tonnia mutta vain vaikkapa hankintamatkalla Virossa. Parempi kun ei näy reissut tiliotteessa.
Joku 50 euroa korkeintaan. Kolikot laitan kolikkokippaan kotona ja mulla on jotain 2000 euroa kolikoita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
0-300€
Samoin. Kolikot on autossa. Rahaa on mukana joskus enemmänkin, jopa pari tonnia mutta vain vaikkapa hankintamatkalla Virossa. Parempi kun ei näy reissut tiliotteessa.
Ai miten on parempi?
Minulla on sama 5 euron seteli tainnut pyöriä lompakossa noin 2 vuotta. Eipä ole ollut käyttöä.
En käytä lompakkoa mutta puhelimen kotelossa on 50+€ kaiken varalta jos kortit tai mobiilimaksaminen ei toimi. Käteisestä pitäisi luopua kokonaan.
En ole käyttänyt lompakkoa yli 20 vuoteen. Vie tilaa ja jos katoaa, katoaa kaikki kerralla kortteja ja henkkareita myöten.
0€