Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

On kivaa olla köyhä

Vierailija
19.03.2025 |

Tässä näkee selvästi ettei ystäviä ole. Kukaan ei välitä.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mikset ole töissä. Töitä saa ja jos ei sieltä niin muutat sinne mistä saat niin sitten saat kavereita. Olen muuttanut monta kertaa sinne mistä töitä saa.

Vierailija
2/5 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mikset ole töissä. Töitä saa ja jos ei sieltä niin muutat sinne mistä saat niin sitten saat kavereita. Olen muuttanut monta kertaa sinne mistä töitä saa.

En saa vajaakuntoisena mistään töitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan varmasti. Ja ekan puoli vuotta teet aina ilmaiseksi, että työnantaja voi arvioida ootko oikea nainen hommaan.

Vierailija
4/5 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, jos "ystävä" tarkoittaa sellaista joka on mukanasi maksullisissa riennoissa eikä välitä seurastasi kuis sinun ollessasi rahoissasi, niin on totta että ystävät eivät välitä.

Meillä miespuolisilla saattaa olla sellaisiakin jotka pitävät ihmisestä itsestään ja siksi viettävät aikaa yhdessä, oli rahaa tai töitä tai sitten ei.

Vierailija
5/5 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, nyt löysin Nettiautosta tuon kullanvärisen Toyota Corollan vm 2001. Tuosta kun maalaan pensselillä lokasuojan, niin ei muuta kuin kovaa ajoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kolme