Maailmassa mennään taaksepäin, miksi kukaan haluaa lapsia?
Samalla kun tekoäly kehittyy, asenteet ja ihmisten käytös on keskiaikaista.
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Useimmat ihmiset eivät ole maailmankansalaisia, vaan elävät omaa pientä elämäänsä siinä omassa pienessä kylässään.
Kyllä minä voisin lapsentekoon osallistua, jos minulla ei lasta vielä olisi.
Onneksi iso osa ihmisistä ei ole enää niin pienimielisiä, että luulisivat voivansa elää siellä pienessä kylässään sotien ja ilmastonmuutoksen vaikutuksen ulottumattomissa.
Tavallaan olen kyllä samaa mieltä siitä, että se on hyvä asia. Olisi hyvä, esimerkiksi sen ilmastonmuutoksen näkökulmasta, että koko maapallon väkiluku vaikka puolittuisi.
Ikävää on tietysti se, jos ihmisten ajatusmaailma on niin ahdistunut, ettei lapsiakaan uskalla tehdä.
En taida. Nautin elämästä täysillä, mutta lisää ihmisiä en tänne tee. Niin itsekäs en osaa olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Ei siihen ahdistusta tarvita vaan reipas annos realismia."
ihminen ei itse pysty arvioimaan ovatko hänen omat arvionsa realistisia. Ei kukaan meistä tiedä miltä maailma näyttää viidenkymmenen vuoden päästä. Toki muutama osuu tuurilla oikeaan ennustuksissaan.
Tässä ajatellaankin aikaa max viiden vuoden päähän. Haluatko juosta pikkulasten kanssa pakoon pommituksia? Realismia, realismia.
Kuka nyt haluaisi juosta pikkulapsen kanssa pakoon pommituksia?
Mikä on todennäköisyys sille, että Suomi on viiden vuoden päästä sodassa. Myönnän, ettei se ole 0%. Ei se ole myöskään 100%.
Itse kuitenkin väitän, että se on lähempänä nollaa kuin sataa. En jättäisi lasta tekemättä sillä aikaa kun asia selviää. Toki on monia muita syitä jättää lapsi tekemättä.
Vierailija kirjoitti:
Yhdysvalloissa syntyvyys tulee romahtamaan, kun naiset eivät saa enää päättää sitä, että hankkivatko lapsia vai eivät.
Looginen lopputulos on jäädä sinkuksi. Ja kun maa hanmuuttoa ei enää sallita, väkiluku tulee laskemaan kuin kissan häntä.
Kielitaidottomia elättejä ei maa tarvitse.
Ja naiset saavat edelleenkin päättää, jopa tehdä raskauden keskeytyksen esim pillereillä.
Vain selvän ihmisalun raaka paloittelu murha on kielletty.
Tässä ajatellaankin aikaa max viiden vuoden päähän. Haluatko juosta pikkulasten kanssa pakoon pommituksia? Realismia, realismia.