"Temun kaikkein suosituin ikäryhmä ovat nimenomaan keski-ikäiset miehet eli 35-55-vuotiaat miehet"
eli persut tilaa eniten krääsää Kiinasta.
https://www.satakunnankansa.fi/kotimaa/art-2000011107710.html
Kommentit (27)
Olen tuossa ikähaarukassa oleva mies, enkä tule ikinä elämässäni käyttämään Temua, se on vissi ja varma.
Oon 35 enkä oo omasta mielestäni keski-ikänen. Aattelin elää yli 70-v ku isoisä eli 90v ja kaikki isovanhemmat yli 80v
Vierailija kirjoitti:
Oon 35 enkä oo omasta mielestäni keski-ikänen. Aattelin elää yli 70-v ku isoisä eli 90v ja kaikki isovanhemmat yli 80v
Sulta ei kysytä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sulta ei kysytä.
80-luvulla 35-vuotiaat oli ehkä setiä mut 2020 me kolmivitoset pelataan playstationia nhl-lippikset pääs. Eikä naamassa rypyn ryppyä
Vaikea uskoa kun täälläkin nimenomaan naiset kehuvat ostoksillaan sieltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sulta ei kysytä.
80-luvulla 35-vuotiaat oli ehkä setiä mut 2020 me kolmivitoset pelataan playstationia nhl-lippikset pääs. Eikä naamassa rypyn ryppyä
Nykyään jo parikymppiset näyttävät sediltä kun ovat niin lihavia.
Ekologista, kun ei tarvi monia välikäsiä. Montako turhaa lentoa olet itse tehnyt tänä vuonna?
Ihan kunnollista tavaraa olen temuttanut. Samat johdot, sovittimet ja adapterit ne on paikallisen romukauppiaan myyntilistoilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sulta ei kysytä.
Ei meillä nelikymppisilläkään vielä ole. Oman ikäisillä naisilla on paljonkin. Sitä se matkailu ja auringossa laiskottelu teettää. Vanhentunutta ihoa ei saa enää nuoreksi ja kiinteäksi.
Vierailija kirjoitti:
Ekologista, kun ei tarvi monia välikäsiä. Montako turhaa lentoa olet itse tehnyt tänä vuonna?
Ihan kunnollista tavaraa olen temuttanut. Samat johdot, sovittimet ja adapterit ne on paikallisen romukauppiaan myyntilistoilla.
Harmittaa, kun maailmaan mahtuu näin paljon tyhmiä ihmisiä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harmittaa, kun maailmaan mahtuu näin paljon tyhmiä ihmisiä...
No mikset lopeta tuota itsesäälissä vellomista. Ei sun mikään älykäs tarvikaan olla, vaan etsit jotain oman tasoista työtä, jossa ei tarvi ajatella niin paljoa.
Vierailija kirjoitti:
Vaikea uskoa kun täälläkin nimenomaan naiset kehuvat ostoksillaan sieltä.
Mistä sinä tiedät kuka täällä on nainen?
Vierailija kirjoitti:
Miksi ei suosita suomalaista?
Suomessa valmistetaan lähinnä saunavihtoja. Mitä suomalaista mistään voi ostaa?
Vierailija kirjoitti:
Vaikea uskoa että miehet tilaisi temukrääsää. Akkojen hommaa tuo on.
Yksi setä kehui tilanneensa vaimolle rintaliivejä, huonolla menestyksellä. Kiinassa erityisen pieniä koot.
Minä olenkin jo aikuinen mies, 67v, ja tilaankin laatutuotteita Amazonista https://www.amazon.de/ koska siellä on laaduntarkkailu ja erinomainen asiakaspalvelu.
Vierailija kirjoitti:
Miehiäkö siellä on myynnissä ap?
Niinhän tuo ap:n otsikko tuntuisi kertovan. Julmaa ihmiskauppaa.
Olispa kyllä ideaalitilanne, että kaikki keski-ikäiset miehet äänestäisi persuja. Kiitos tästä yleistyksestä.
Ainahan tämä menee näin, että se mistä miehet isoimpaan ääneen syyttävät naisia on lähes poikkeuksetta sellainen asia mitä itse tekevät.
Miksi ei suosita suomalaista?