Saako kerrostalossa meuhkata rajattomasti aamusta iltaan?
Kommentit (69)
Mikä saatana siinä on, että pitää koluuttaa KOKO AJAN?!!
Tietty. Meillä kerrostaloasunnossa huskyt pitää ihanaa kuorolaulua päivät läpeensä ja lapset harrastaa rumpujen ja torven soittoa. On ihana herätä lasten sinfonioihin viikonloppuaamuisin. Mies treenaa steppausta öisin ja itselle rakas harrastus on keilaus, jota harrastan kotona eteisen ja olohuoneen lattialla, monesti menee ihan pikkutunneille. Ja kukaan naapuri ei valita. Ei ne kyllä moikkaakaan, ovat varmaan vain kateellisia harrastavasta suurperheestämme.
Meillä ei metelöidä eikä alkoholia käytetä, hyh hyh.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei saa mutta kaikenlaiset narkit ja juopot luulee niin.
Tämä on totta, nytkin kuulen jostain asunnosta noiden aivotonta rääkymistä ja seinien hakkaamista (mitä ihmettä? en tajua mikä senkin pointti on, sellainen TUM-TUM-TUM kuuluu usein kun nuo aktivoituvat). Parasta on, ettei kerrostalossa hahmota mistä asunnosta äänet kuuluvat niin en voi edes tehdä valitusta :D Nuo siis möykkäävät usein kolmeen asti yöllä.
Muista asunnoista ei kuulu koskaan pihaustakaan, joten ihmettelen miten noita ei jo ole häädetty. Tuskin olen ainoa joka kuulee noiden vajaavaltaisten ölinät, lähinaapureille kuuluu varmasti todella hyvin.
Valitettu on isännöitsijälle mutta ei tehoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei saa mutta kaikenlaiset narkit ja juopot luulee niin.
Tämä on totta, nytkin kuulen jostain asunnosta noiden aivotonta rääkymistä ja seinien hakkaamista (mitä ihmettä? en tajua mikä senkin pointti on, sellainen TUM-TUM-TUM kuuluu usein kun nuo aktivoituvat). Parasta on, ettei kerrostalossa hahmota mistä asunnosta äänet kuuluvat niin en voi edes tehdä valitusta :D Nuo siis möykkäävät usein kolmeen asti yöllä.
Muista asunnoista ei kuulu koskaan pihaustakaan, joten ihmettelen miten noita ei jo ole häädetty. Tuskin olen ainoa joka kuulee noiden vajaavaltaisten ölinät, lähinaapureille kuuluu varmasti todella hyvin.
Valitettu on isännöitsijälle mutta ei tehoa.
Jos useampi asukas valittaa, niin todennäköisemmin tapahtuu jotain. Ehkä löydät jonkun toisen, jolle aiheutuu häiriötä naapureiden elämästä? Kannattaa myös laittaa kaikki ajat ylös milloin ja mitä meteliä kuuluu ja laitat sen eteenpäin isännöitsijälle.
Ei saa. Tarpeetonta metelöintiä ei saisi aiheutua päivälläkään. Normaalit elämisen äänet esimerkiksi satunnaiset kolaukset (ei jatkuva) tai vesihanan ääni jne. pitää sietää.
Ei, eikä missään muuallakaan. Luulisi sitä olevan joitakin sääntöjä kaikissa taloyhtiöissä. Esim hiljaisuus kello 22-07 24/7. Täysi hiljaisuus. Jos halutaan pitää esim pippalot, ni siitä o ilmoitettava etukäteen muille naapureille. Tämä koskee jokaista asukasta, kaiken ikäisiä. Mulla ei TV yms pauhaa kovalla, vaan se o Max 9. Joskus muutama enemmän, ku ei meinaa kuulla, mitä puhutaan..........mun puhelin ja tablettiin ovat 100 % äänettömällä 99 % ajasta. Mut alakerran yks hullu huudattaa jotakin kovalla. Kannattaisi testata KUULO. Ei sen tarvitse huutaa minkään laitteen. Vähemmälläkin kuulee. Ja puhelin ja tabletti on syytä pitää äänettömällä tai todella hiljaisella. Pelejä voi pelata äänettömällä. Ohjelmia voi katsoa äänettömällä, niihin saa tekstin, ja jos ei saa, ni ainaki käytä kuulokkeita ! Helppoa. Muut eivät häiriinny. Ajatelkaas muitakin !
Vierailija kirjoitti:
Mikä saatana siinä on, että pitää koluuttaa KOKO AJAN?!!
Tätä minäkin ihmettelen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vain köyhät asuvat kerrostaloissa
Minun kerrostaloasunto Helsingissä maksaa enemmän kuin 10 omakotitalo jossain landella
Minun asunto Tampereella kerrostalossa maksoi 520000e. En nyt tiedä onko tämä mikään köyhän asunto.
Miten tää hinnoilla keuliminen liittyy aiheeseen
Pariskuntien riitelyä meidän talossa kuuluu jatkuvasti.
Muijat kirkuu ja heittelee tavaroita...ulkkareita tietysti.235