Saako kerrostalossa meuhkata rajattomasti aamusta iltaan?
Kommentit (69)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vain köyhät asuvat kerrostaloissa
Minun kerrostaloasunto Helsingissä maksaa enemmän kuin 10 omakotitalo jossain landella
Miten se liittyy aloituksen kysymykseen?
Jos ei oo hiljasuusaika niin saa elää elämäänsä. Toisten mielestä se eläminen on vaan niin erilaista. Mutta en kyllä päivisin hiljentele yhtään, jos naurattaa niin nauran, jos laulattaa niin laulan ja jos haluun kuunnella heviä niin kuuntelen. Niistä ei voi valittaa. Muuttakaa maalle jos ette kestä ihmisten ääniä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vain köyhät asuvat kerrostaloissa
Minun kerrostaloasunto Helsingissä maksaa enemmän kuin 10 omakotitalo jossain landella
Meiän isipä onkin vahvempi kuin teijän isi, koitetaanko vaikka! Luuta ja verta ! Luuta ja verta!
Vierailija kirjoitti:
Onkin kiva kuunnella näitä möykkääjiä, kun tulee rättiväsyneenä töistä ja haluaisi levätä. Järkyttävä kolina, pauke, ryske, töminä, kiljunta ja huuto.
Se on kyllä jännä, kun jotkut ei osaa olla hetkeäkään rymyämättä kotona. Jatkuva kolina ja tömpse kuuluu naapuriin. Aikuiset räplää puhelinta ja antaa lasten hyppiä seinille/hakata leluja lattiaan?
kyllä loppui kävin ensin varoittamassa hiljeni viikon päästä yritti menin uudestaan kylään lähtivät ambulanssilla kun pääsi sairaalasta muuttikin saman tien. TOIMIKAA ÄLKÄÄ KÄRSIKÖ isännöinnit vaan hymistelee
Ei saa, ei meuhkata eikä rajattomasti etenkään aamusta iltaan. Pitää huomioida se, että lähelläsi asuu ja elää muitakin ihmisiä ja sinun tulee huomioida heidät. Vastavuoroisesti heidän tulee huomioida sinut ja antaa sinulle asumisrauham
Jos et ymmärrä mitä tarkoittaa ja velvoittaa asuminen kerrostalossa, ei se ole sinulle oikea asumismuoto.
Aina kun minulla on tylsää, hakkaan vasaralla patteria kellonajasta riippumatta. Minulla on aina tylsää, huoh!
Vierailija kirjoitti:
Aina kun minulla on tylsää, hakkaan vasaralla patteria kellonajasta riippumatta. Minulla on aina tylsää, huoh!
Koputtele päätäsi, saat helpotusta tylsyyteen. Ehkä myös tyhmyyteen.
Vierailija kirjoitti:
Ei saa, ei meuhkata eikä rajattomasti etenkään aamusta iltaan. Pitää huomioida se, että lähelläsi asuu ja elää muitakin ihmisiä ja sinun tulee huomioida heidät. Vastavuoroisesti heidän tulee huomioida sinut ja antaa sinulle asumisrauham
Jos et ymmärrä mitä tarkoittaa ja velvoittaa asuminen kerrostalossa, ei se ole sinulle oikea asumismuoto.
Älä jaksa. Jos haluat asua huopatossutehtaalla niin muuta maalle.
Meidän yläkerrassa asuu sukunimestä päätellen jostain etelä-Euroopasta lähtöisin oleva perhe. Siellä ei paljon taloyhtiön säännöistä piitata, pennut melskaa keskiyöhön asti, teini pelaa ja huutaa, kaikki tömistävät ympäriinsä kantapäät paukkuen ja huonekaluja siirretään huoneesta toiseen, koiraa ulkoilutetaan aina vasta puolenyön maissa.. Hengästyn jo, kun kerron tästä, mutta naapureilla ei vauhti hiljene.
Huonoa rakentamista jos kuuluu äänet, ja sitähän on suomi täynnä.
Vierailija kirjoitti:
Huonoa rakentamista jos kuuluu äänet, ja sitähän on suomi täynnä.
Kun edes kerrosten välille tekis kunnon äänieristyksen, niin ettei kuulu jokainen kolahdus ja askelten töminä. 10v. vanha talo ja kaikki kuuluu ylhäältä.
iso kokoinen naapuri tuli valittamaan miksi olen hänestä ja hänen lapsistaan valittanut leivoin oikein kunnolla turpaan nyt pihalla lapset puhuu kenen isä on kovin. metelöintikin loppui.
Minä rakensin keilaradan. Naapuri tuli valittamaan, mutta kun näki keilaradan, niin käy itsekin joka yö keilaamassa. Päivällä emme kerkeä, kun on kerrostalokyttäyksen aika.
Kyllä meidän kerrostalossa on järjestyssäännöissä kielletty kaikki HÄIRITSEVÄ elämä myös klo 7-22. Jopa remontointi on kielletty klo 18 jälkeen.
Ei kukaan kiellä NORMAALIA elämää.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä meidän kerrostalossa on järjestyssäännöissä kielletty kaikki HÄIRITSEVÄ elämä myös klo 7-22. Jopa remontointi on kielletty klo 18 jälkeen.
Selkeämmin ei voi sanoa mutta silti tietty osa ihmisistä ei ymmärrä.
Ja sitten kaikki naapurit kärsii harvojen tyhmästä päästä.
Vierailija kirjoitti:
Enää pitää vaan tietää onko päätön hälinä normaalia elämää vai ei.
Saa, mutta jos se häiritsee naapureita, pitää hillitä meuhkaamista.
Vierailija kirjoitti:
Ei saa mutta kaikenlaiset narkit ja juopot luulee niin.
Ja myslimit joille ominaista huutaa ja meluta aamusta aamuun.
Ja lapsiperheet.