Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suhteessa toinen haluton. Miten toimitte

Vierailija
18.03.2025 |

Jos toinen suhteessa haluton, niin auttaako kuitenkin halullista tyydyttämään tarpeet. Runkkaatko miestäsi tai hierotko naistasi?näytätkö itseesi että toinen saa runkata? 

Olisi aika reilua huomioida oman rakaan tarpeet ja kysyä miten voisi auttaa kumppanin haluissa. 

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin huomioin. Käsken miestäni runkkaamaan. Tuntuuhan se hyvälle kun toinen haluaa minua vaikka ei aina halua rakastella. 

Välillä siitä halut herää itselläkin kun tuntee olonsa haluttavaksi juuri sellaisena kuin on. 

Vierailija
2/15 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haluton mutta välimatka estää seksin. 

Homma toimii hyvin kun kannustamme toisiamme tyydyttämään tarpeensa ja usein teemme sen yhdessä. Puhumme asiasta avoimesti milloin haluja ja milloin tyydyttää. Siitä herää usein toisenkin halut. 

Avoimuutta suhteeseen niin suhde voi hyvin intohimo säilyy vaikka välimatkaa olisi 200 km niin kuin meillä. 

Eihän se ole kuin mielikuvitusta peliin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka päivä ottaa päähän seksittömyys. Lisäksi parhaat hepeneet ja lelut ovat "kadonneet". Iltaisin tekemisiä venytetään niin myöhään, että nukahdan.

Vierailija
4/15 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joka päivä ottaa päähän seksittömyys. Lisäksi parhaat hepeneet ja lelut ovat "kadonneet". Iltaisin tekemisiä venytetään niin myöhään, että nukahdan.

Meillä taas on päinvastoin, leluja ja hepeneitä on ostettu ihan hirveesti, joten jos toista ei haluta niin sitten nuo käyttöön. Aika usein on alkanut haluttamaan kun olen pukenut stay-upit jalkaan ja pyytänyt sitten dildottamaan ja vibraamaan. Se on kyllä tosi harvoin kun ei mies ole lämkennyt näissä leikeissä haluamaan. Se on sovittu, että pakkomei ole naida, mutta orgasmi "tuotetaan" sitä haluavalle aina!

Vierailija
5/15 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä taas on päinvastoin, leluja ja hepeneitä on ostettu ihan hirveesti, joten jos toista ei haluta niin sitten nuo käyttöön. Aika usein on alkanut haluttamaan kun olen pukenut stay-upit jalkaan ja pyytänyt sitten dildottamaan ja vibraamaan. Se on kyllä tosi harvoin kun ei mies ole lämkennyt näissä leikeissä haluamaan. Se on sovittu, että pakkomei ole naida, mutta orgasmi "tuotetaan" sitä haluavalle aina!

Toi on hyvä sopimus ja kyllähän tuollainen pitäisi olla suhteessa ilman sopimistakin. Onko se jotenkin pois jos kädellä hieroo kumppania ja saa hyvän olon. Ei siinä kuitenkaan mene koko päivää. 5 minuuttia pieni aika ja varmasti jaksaa ja aikaa löytyy JOS AJATTELEE KUMPPANIA RAKKAUDELLA. 

Vierailija
6/15 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn siementämässä suhteen ulkipuolella, ouutteessa riutuvua naisia, niitä piisaa.

Vierailija
7/15 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei haluton mutta välimatka estää seksin. 

Homma toimii hyvin kun kannustamme toisiamme tyydyttämään tarpeensa ja usein teemme sen yhdessä. Puhumme asiasta avoimesti milloin haluja ja milloin tyydyttää. Siitä herää usein toisenkin halut. 

Avoimuutta suhteeseen niin suhde voi hyvin intohimo säilyy vaikka välimatkaa olisi 200 km niin kuin meillä. 

Eihän se ole kuin mielikuvitusta peliin. 

Just näin. 

Illalla viimeksi mies ilmoitti haluavansa, käskin sänkyyn ja kohta hoideltiin tarpeita molemmat omissa kodeissamme. Helpotti molempien haluja ja odotetaan innolla viikonloppua että nähdään ja saadaan nauttia toisistamme livenä. 

AVOIMUUTTA SUHTEISIIN!!!!!! Ja kireä pipo pois päästä 

Vierailija
8/15 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei halunnut panostaa seksiin yhtään eikä sitä ollut läheskään tarpeeksi ja se vähäkin surkeaa missä vain mies sai ja tilanne on niin solmussa että yli vuoden aktiivisen yrittämisen jälkeen minulle vain tapahtui jotain ja ekaa kertaa elämässäni en halua seksiä. Tai siis en halua sitä mieheni kanssa. Voin hoidella käsin hänet jos hän todella haluaa mutta myönnän että on niin kylmää kyytiä muuten minun puolelta ja omat makkaritkin että ei tuo tänne mitään käsihoitoa uskalla tulla pyytämään.

Ajattelin ostaa vibraattorin ja jonkun pienen dildon ja panostaa enemmän omaan kivaan kun tähän asti vain sormilla menty. Eroan kunhan saan asiani järjestykseen ja työt hyvälle mallille. En vain voi enää kuvitella että tilanne korjaantuu vaikka nyt mies onkin aktivoitunut muka puhumaan aiheesta. Noh, liian myöhäistä, tunteetkin jo muuttuneet. 

Vierailija
9/15 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erosin. Ex-vaimon halut katosivat hiljalleen, kun lapsiluku oli täynnä. Kyllähän sitä säälipillua olisi ollut välillä tarjolla, mutta en innostunut siitä.

Kyllähän se pidemmän päälle alkaa kalvaamaan, kun toisella ei ole haluja minua kohtaan.

Vierailija
10/15 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo toimii satunnaisiin tilanteisiin. Ei seksin korvikkeena. Kyllä se oli aika masentavan oloista, kun toinen antaa käsihoitoa niin innottomasti kuin vain ihminen voi antaa.

Halukas ja haluton ovat vain surkea yhdistelmä parisuhteeseen.

Vierailija
11/15 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä sama juttu. Iltaisin vaimo katsoo telkkaria myöhään ja varmaan odottaa, että painuisin nukkumaan. Joskus kun sääliseksiä on tarjolla niin sen pitäisi tapahtua silmän räpäyksessä ja mieluusti kortsun kanssa. Ja ei todellakaan ole käsillä helpottamassa koskaan. Yleensäkään ei juuri kosketa edes seksin aikana tai korkeintaan pari teatraalista sivelyä selkään ja thats it. 

Vierailija
12/15 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä sama juttu. Iltaisin vaimo katsoo telkkaria myöhään ja varmaan odottaa, että painuisin nukkumaan. Joskus kun sääliseksiä on tarjolla niin sen pitäisi tapahtua silmän räpäyksessä ja mieluusti kortsun kanssa. Ja ei todellakaan ole käsillä helpottamassa koskaan. Yleensäkään ei juuri kosketa edes seksin aikana tai korkeintaan pari teatraalista sivelyä selkään ja thats it. 

Surullista. Jutelkaa, ja näytä vaikka tämä viesti vaimolle. Juttelun jälkeen saattaa tulla ero, tai muutos. Joka tapauksessa jotain parempaa sieitä seuraa.

Vierailija
13/15 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroan. Seksi on iso osa parisuhdetta.

Vierailija
14/15 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi pitänyt lopettaa suhde heti kun kävi ilmi miten itsekäs mies on sängyssä. Hyvää ja innokasta miestä ei tarvitse avustaa ja opastaa ja muistuttaa jumalauta päivätyökseen ja sitä huonoa voi tosiaan yrittää kädestä pitäen opastaa ja neuvoa kuukaudesta toiseen kunnes koko ihmistä vaan inhoaa. 

Meillähän kyllä olisi seksiä vaikka päivittäin tai ainakin useamman kerran viikossa jos seksiksi kävisi että mies yllättäen könyää päälle, alkaa survoa penistään minuun kun olen kuiva enkä yhtään fiiliksissä ja sitten pitäisi sen toimituksen jälkeen vielä halia ja nukkua vierekkäin. MIKÄÄN määrä puhetta, opastusta ja neuvontaa ei auta kun toista ei kiinnosta. Olen itkenyt, olen puhunut nätisti, olen kädestä pitäen näyttänyt, olen kehunut paskintakin välittävää suoritusta.

Nyt ei tämän vuoden puolella ole ollut mitään seksiä ja nukun pääsääntöisesti sohvalla. Saunassa käydään erikseen. Miehelle tulee varmasti ero sitten yllätyksenä vaikka olen sanonut viikoittain etten elä seksittömässä suhteessa. En usko että hän voisi asiaa enää korjata ja pettämään en ala mutta lähden kyllä tästä mahdollisimman pian...

Suosittelen oikeasti eroamaan mahdollisimman pian jos seksi on itselle tärkeää ja toinen taas on innoton tai itsekäs tai ei vain pidä sitä tärkeänä. Hulluksi tulee tällaisessa. En ole ikinä kokenut tämmöistä enkä toivottavasti enää ikinä koekaan. :((

Vierailija
15/15 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jäisi tuollaiseen suhteeseen. Satunnaisesti voisin ottaa helpotusta vastaa vaikkei toista niin kiinkostaisi. Mutta jos koko seksielämä olisi tuollaista, niin en katselisi pitkään.