Otin lainaa Osuuspankista maksaakseni mieheni syöpähoidot - Onko tuo Anyfin luotettava, että pystyisin pienemmällä korolla maksamaan lainan?
Nyt korko on 9.6%. Olen pulassa ja siinä ja siinä, että pystyn maksamaan. Miehellä on pieni eläke ja autostakin kuluja. Ilman autoa ei pärjää täällä periferiassa. Tuskin kohta edes pystyy ajamaan autoa eikä minulla ole ajokorttia.
- mummo -
Kommentit (82)
Vierailija kirjoitti:
Miksiköhän tämä trolli saa täällä olla?
Trolli, joka tulee omalla naamallaan keskustelupalstalle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmoitin poistoon.
Miksi? Olen tosi uupunut tilanteeseeni ja kysyn, jos joku voisi neuvoa.
- ap
Täältähän niitä hyviä neuvoja saakin.
Ap on trolli, joten mitä väliä 🙈
"Trolli" tuli kuitenkin omalla naamallaan vastaamaan.
Missä sen naama näkyy?
Keskustelussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei mies maksa omia hoitojaan?
Aloituksessa: "...Miehellä on pieni eläke"
Äidilläni oli syöpä ja hänellä myös pieni eläke. Kyllä hänet hoidettiin kuntoon eikä kenenkään tarvinnut ottaa lainaa. Tästä on kaksi vuotta aikaa, onko tilanne muuttunut ja vähävaraisia ei wnää hoideta?
Julkisella on niin pitkät jonot, että syöpä ehtii levitä. Tutkimukset ja hoidot pitää ostaa omalla rahalla yksityiseltä jos haluaa elää.
3kk hoitotakuun sisällä hoitoon on päästävä. Ota asiosta selvää ennenkuin huutelet.
Että mistä tiedän trolliksi?
Käyn syöpähoidoissa ja tiputuskerta maksaa noin 20€. 10 k
Täällä maksaa hoitokerta 18€. Maksukatto on 750€. Jos joutuu yöpymään niin sen maksaa itse 25€.
Ap, olet kusipää kun trollaat tällaisella aiheella. Ei kukaan voi olla noin stanan tyhmä, että ei tiedä maksukatoista ja siitä, että voi hakea toimeentulotukea.
Painu helvettiin.
P.S. Ei sun naama näy yhtään missään joten lopeta jo tuo jankutus.
Vierailija kirjoitti:
Ap, olet kusipää kun trollaat tällaisella aiheella. Ei kukaan voi olla noin stanan tyhmä, että ei tiedä maksukatoista ja siitä, että voi hakea toimeentulotukea.
Painu helvettiin.
P.S. Ei sun naama näy yhtään missään joten lopeta jo tuo jankutus.
Älä nyt vittuunnu, mutta kyllä naama näkyy.
SUN NAAMA EI NÄY YHTÄÄN MISSÄÄ SAATANAN IDIOOTTI!!!!
Vierailija kirjoitti:
20/70 ja älä ole vihainen.
Vierailija kirjoitti:
Urpot lukee vain viimeisimmän kommentin ja sitten palaa jo hihat.
Kiva maksaa tälläisten vanhusten syöpähoidot🤷
Siis miten ihminen voi olla noin yksinkertainen kuin sä. Ei hyvää päivää. Miten voi tulla yllätyksenä kaikki maksukatot yms. Noin vanha ihminen eikä tiedä edes perusasioita.
Vierailija kirjoitti:
Ap on ainakin niin yksinkertainen, että toivottavasti ei ole lapsia saanut.
Sytostaatit on 100% kelakorvattavia. Sädehoidoista maksaa siihen 700 euron kattoon saakka ja siihen lasketaan mukaan myös mahdollinen leikkaus ja sairaalahoito. Kelataxin maksukatto on 300 euroa.
Mihin tarkoitukseen otit lainan? Vai onko ukkosi ulkomaalainen eikä Kela korvaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap on ainakin niin yksinkertainen, että toivottavasti ei ole lapsia saanut.
Sen verran vastaan, että molemmat lapseni ovat hoitoalalla. Toinen on sairaanhoitaja ja toinen kirurgi. Mielestäni he tekevät hyvää työtä auttamalla ihmisiä. Itse en ole korkeakoulutettu.
- ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paljonko sitä lainaa otit ja mihin se meni? Otin 8 000€. Maksoin osalla pois asuntoni yhtiölainan.
Älä jatkossa tee enää mitään tuollaista. Kun sinä sairastut, kukaan muu kuin sinä itse ei pelasta sinua. En tee. Tämä en ensimmäinen ja viimeinen velka.
Jos ihan välisin haluaa auttaa, se tehdään olemassa olevalla rahalla. Ei lainalla. Jos ei ole rahaa, ei auteta. Minulla on kyllä säästöjä jonkin verran, mutta nyt tuli kyllä tuollainen rimanalitus, enkä ajatellut järkevästi.
Mikä mies suostuu ottamaan vastaan tällaista rahaa? Ei hän siitä tiedäkään. Nyt vasta ymmärsin, että eräpäiviä voi siirtää. Mies siis edelleen maksaa itse laskunsa ja minulla on tuo raha pahan päivän varalle. Sen siis voisi maksaa vaikka heti pois, mutta olkoot nyt.
- ap
.
Mitä helv*?
Vierailija kirjoitti:
Sytostaatit on 100% kelakorvattavia. Sädehoidoista maksaa siihen 700 euron kattoon saakka ja siihen lasketaan mukaan myös mahdollinen leikkaus ja sairaalahoito. Kelataxin maksukatto on 300 euroa.
Mihin tarkoitukseen otit lainan? Vai onko ukkosi ulkomaalainen eikä Kela korvaa?
Mieheni on ihan suomalainen pappa, josta tykkään paljon. Kerroin jo lainanotosta aiemmin. Hän on elämänsä aikana auttanut paljon ihmisiä.
- ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lue sen anyfinin muut kulut. Pankkilaina on varmasti halvin. Jos teillä on kiinteistö tai metsää siellä maalla, koeta saada kiinteistöä vastaan laina tuollaisen vakuudettoman sijasta. Se on halvempi ja pienempi korko.
Heidi Wilman ainakin mainosti Anyfinia, mikä tietenkään ei ole mikään takuu. Itselläni on oma kaupunkiasunto ja tuo pappa asuu vuokra-asunnossa.
- ap
Sen lauluja laulat, kenen leipää syöt. Tämä pätee Wilmaniinkin. Se että joku julkkis nainostaa jotain, ei todellakaan tarkoita, että hän itse olisi kyseisen tuotteen käyttäjä. Toki joskus voi ollakin, mutta ei tarvitse olla.
Laitoin Heidille kyselyn, että seisooko sanojensa takana. Kuitenkin ollaan kotoisin samalta paikkakunnalta ja en usko, että hän m
Miksi et vain lue mitä lainan ehdoissa sanotaan? Tärkeimpänä todellinen vuosikorko. Parempi lähde kuin kenenkään sana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paljonko sitä lainaa otit ja mihin se meni? Otin 8 000€. Maksoin osalla pois asuntoni yhtiölainan.
Älä jatkossa tee enää mitään tuollaista. Kun sinä sairastut, kukaan muu kuin sinä itse ei pelasta sinua. En tee. Tämä en ensimmäinen ja viimeinen velka.
Jos ihan välisin haluaa auttaa, se tehdään olemassa olevalla rahalla. Ei lainalla. Jos ei ole rahaa, ei auteta. Minulla on kyllä säästöjä jonkin verran, mutta nyt tuli kyllä tuollainen rimanalitus, enkä ajatellut järkevästi.
Mikä mies suostuu ottamaan vastaan tällaista rahaa? Ei hän siitä tiedäkään. Nyt vasta ymmärsin, että eräpäiviä voi siirtää. Mies siis edelleen maksaa itse laskunsa ja minulla on tuo raha pahan päivän varalle. Sen siis voisi maksaa vaikka heti pois, mutta olkoot nyt.
- ap
Joopa. Minä en siis aloittajana ole kirjoittanut noita kommentteja.
- ap
Vierailija kirjoitti:
Miksei mies maksa omia hoitojaan?
Et ole kuullut pariskunnan yhteisistä rahoista?
Et aivan varmasti saa mistään tuon halvempaa vakuutedonta lainaa mistään rahalaitoksesta tuolle summalle. Todellinen vuosikorko lähempänä 15% kun kymmenen.