Seksi eksän kanssa
Erosta nyt pian 2 kk. Olemme välille olleet toistemme luona yötä ja oltu myös sängyssä. Onkohan tässä kuitenkaan mitään järkeä.
Kommentit (23)
Todella huono idea. Luuletteko oikeasti että se hyvä seksi korjaa parisuhteen ongelmat. Ei korjaa eikä paranna. Siihen on varmasti syynsä miksi erositte. Muistele niitä ja mieti uusiksi.
Ihan positiivista kuitenkin että välit ovat kunnossa myös eron jälkeen.
Itselläni oli tuo tilanne joskus, mutta kun ex puhui muista petikumppaneista niin into loppui aika pian.
Vierailija kirjoitti:
Itselläni oli tuo tilanne joskus, mutta kun ex puhui muista petikumppaneista niin into loppui aika pian.
Mua kyllä kiinnostaisi tietää! Jos mä annan mun mailiosoitteen niin hän voi kertoa kaiken 🙂
Vähän pitemmän eron kuin 2 kk jälkeen ihan kivaa touhua.
Meillä on pelkkä seksisuhde nykyään. Erosta nyt reilu vuosi ja säännöllisesti nähdään seksin merkeissä. Meillä seksi toimi aina suhteessa, mutta mikään muu ei. On aika kivaa ja luontevaa kun tietää mistä toinen tykkää ja on sovittu että paljaalla voidaan toimia. Eli kaikki muut seksi kumppanit kumin kanssa. Ja nykyään näköjään nais osapuoli on aktiivisempi seksissä kun aika usein kyselee että voisinko tulla käymään..
Oma eksäni ehdotti tätä. Miespuolinen. En halunnut. Ennen eroa meidän seksi oli oikeastaan loppunut kokonaan jo kuukausia aiemmin. Eksäni olisi halunnut vielä "viimeisen kerran" ja ties mitä... Minua enemmänkin ällötti, joten oli helppoa sanoa, ei kiitos.
Kun päätös erosta tehty, niin ei seksiä enään!!!! Varmasti tulee toiselle olo että mitäs jos vielä mahdollisuus. Ei mitään ero/ sovintoseksiä.
kyllä minä olen käynyt iltalypsyllä niin kauan kuin on herunut
Vierailija kirjoitti:
kyllä minä olen käynyt iltalypsyllä niin kauan kuin on herunut
😏
Itse tykkäsin, tai tietysti molemmat, paljonkin treffata iltaisin töiden jälkeen eksää - hänellä oli kookas kalu, ja lempiasento oli, kun istuin hänen syliinsä esim. hänen istuessaan sängynreunalla, niin siinä sitä sitten naida pompoteltiin pillu hellänä ja siemeniä täynnä. Helppoa ja kivaa tutun ihmisen kanssa. Niin kauan kuin on hauskaa ilman väärinymmärryksiä, niin miksi ei nauttia seksistä eksän kanssa. N
Onko ollut myös minkälaista seksinhajuja?
Erosimme viime kesänä ja kävimme toistemme luona muutaman kerran. Kävin laittamassa exälle joitain laitteita niin siinä päädyttiin sänkyyn. Itse asiassa kysyin itse ja hän naurahti että pitääkö päästä tyhjentämään pussit, no tule sitten. Viikon päästä hän halusi sitten itse kylään eikä ollut pelkkä pussien tyhjennys. Muutama kuukausi harvakseltaan näin. Nyt ei enää ole tarvetta
En ole koskaan halunnut. Kun suhde on ohi, alkaa toipuminen
Vein exälle sen tavaroita töiden jälkeen niin mentiin sänkyyn ja sain viimeisen kerran vielä persereikää lopuksi
Erosta 5 kk, ja nähdään entisen avomiehen kanssa pari kertaa viikossa. Naidaan kuin kanit ja molemmat vaikutetaan vielä tässä vaiheessa tyytyväisiltä. Paljaalla on menty, mutta katsotaan nyt, miten kauan uskallan. Mieltymykset seksissä menee niin yhteen, että olisi harmi siirtyä räpeltämään kumien kanssa, koska niitä kuluisi, sillä tykätään molemmat peppuseksistä (siis että hän panee mua välillä peppuunkin).
miten tykkäät peppuseksistä eän kaa eikö se muiden kanssa ole kivaa
Eksän kanssa turvallista peppuseksikin ja ihanaa saada paljaalla peppuunkin. Vapaata, kiimausta, nautinnollista.
Vierailija kirjoitti:miten tykkäät peppuseksistä eän kaa eikö se muiden kanssa ole kivaa
Sitä kutsutaan fwb-suhteeksi. Nussikaa ja nauttikaa!