Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rimjob, moniko nainen täältä harrastanut ja pitää siitä?

Rimjobs43
17.03.2025 |

Minä miehenä nautin suunnattoman paljon naisen anaalin nuolemisesta, ihan aidosti ja onnellisena nuolen enempiä kyselemättä. Rakastan myös sitä tunnetta, kun nainen hakeutuu nuolemaan peppuani kyselemättä. 

Kuinkas moni täältä tekee tuota miehille, vai vaatiiko pitkän parisuhteen että aihe kiinnostaa ?

Tykkäisin tosi paljon rimjobeja antavasta naisesta, mutta harvassa tuntuvat olevan.

Etsinkö yksisarvista ?

Edellinen peppuani nuollut nainen oli 56v, minä 43v mies. 

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itse tykkää, vaikka tykkään antaa suuseksiä sekä miehille että naisille. Olen yrittänyt nuolla karvatonta ja pestyä pyllyä mutta en jotenkin kertakaikkiaan ole suuntautunut niin, mikä harmitti koska olisin halunnut tuottaa toiselle nautintoa 🥺

Tykkään että minun pyllyä nuollaan jos toinen on oma-aloitteisesti innokas siihen hommaan nytten tietenkään itse ehdota tai vaadi! Ja siis se pahoinvointi ja inho vain tulee vaikka saman miehen tai naisen muu ominaistuoksu hikikainaloita ja patikointireissun suuseksiä myöten olisi aivan ihana.

Toivottavasti löydät yksisarvisesi!

Vierailija
2/10 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäisin kovasti, mutta mieheni ei anna tehdä niin, ei edes anna kokeilla. 

Täti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Rimjobs43
3/10 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluisitko Täti jutella aiheesta privaatisti ?

Oletko mahdollisesti 09 alueelta....

Vierailija
4/10 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset tyykäävät, haluavat ja vaativat sitä, mutta auta armias jos pitäisi tehdä toisin päin.

Vierailija
5/10 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa on, en pyyhi ulostuksen jälkeen, vaan mies nuolee puhtaaksi. Vähän väliä on sairaalassa sisällä, kun ei raasukalla terveys riitä, suolen bakteereja vastaan.

Vierailija
6/10 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhdasta peppua nuolen kyllä. 

Ja tykkään kun omaa peppuani nuollaan (puhdas toki sekin). 

Vierailija
7/10 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihanaa on, en pyyhi ulostuksen jälkeen, vaan mies nuolee puhtaaksi. Vähän väliä on sairaalassa sisällä, kun ei raasukalla terveys riitä, suolen bakteereja vastaan.

Jos sen terveys ei riitä, jätä se sika!

Vierailija
8/10 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran saatin norot vaimon kanssa nuoltuamme toistemme ryppyreikiä. Mutta oli silti sen arvoista!

Vierailija
9/10 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäisin nuolla ja että nuollaan, mutta en kehtaa ehdottaa. Aiemmassa suhteessa mua on nuoltu, häntä en olis halunnut huolla, mutta nykyistä joo.

Vierailija
10/10 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään nuolla oikein perusteellisesti ja näin tapahtuuki ainakin viikonloppuisin varmaan joka seksikerta jossain kohtaa seksiä. Tää on eka kumppani jonka kanssa oon halunnut, aikaisempien kanssa jostain syystä ei tullut mieleenkään. Ehkä siksi et hän on tosi puhdas ja hajuton aina koko alapään osalta ja karvat ajettu myös hyvin niin se varmaan houkutteli alunperin maistamaan, lisäksi olen nyt ekaa kertaa kunnolla rakastunut.. 

On kiihottavaa mullekin ja tykkään oikein pitkään ja hartaasti nuolla ja työntää kieltä hänen peppuun. Mies nauttii ihan valtavasti tästä. Joskus toisinpäinkin mutta mua se vähän kutittaa jotenkin vs. klitoriksen nuoleminen niin mielummin sitä mulle.

N47

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kaksi