Listataan aikamme hullutuksia
Aloitan:
Jatkuva matkustelu ja ympäristönsaastutus
Kommentit (267)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
TÄMÄ
Yksi neljännes täysin tyhjänä !!
Vasemmistolaiset eivät ymmärrä mitä liberaali tarkoittaa, siksi he asemoivat itsensä sinne, minne eivät kuulu.
Ja PeruSSläiset ei ymmärrä ettei niitten äänestäjät arvosta kun ilman mitään tolkkua mennään kuittaamaan KOK ja EK märimmätkin ikiunelmat . Häkämies kiittää !!
Hahahaha! Et pystynyt kumoamaan kiusallista tosiasiaa, että tosiaan vasemmistolaiset eivät ole liberaaleja. En tietenkään ole persu. Persut ovat yhtä kaukana liberaalista kuin vasemmistolaisetkin. Persut ja vasemmisto sopisi hyvin yhteiseen hallitukseen.
Mä en nyt oikeen ymmärrä . Mä oon entinen Umpipersu . Musta on kuitenkin surullista ettei tossa mun kulmassa oo ketään . Kyllä musta toi Puna-musta hallitus olisi paras , jos ne sitten toisiaan vetäen ohjaisivat politiikkaa kohti tota mun kulmaa .
Se ettei ymmärretä miten tärkeitä luonnontilaiset metsät ovat.
Vierailija kirjoitti:
Ovat tärkeitä ja suojeltuja metsiä täytyy olla, mutta hyvin hoidettu metsä on terve, kasvaa ja myös tuottaa tarpeellista monenlaista puutavaraa. Hoitamaton metsä ei kasva yhtä hyvin ja on altis tuholaisille, eikä silloin mikään muu auta kuin avohakkuu tai jättää puut kuolemaan pystyyn. Oikeaoppinen metsän hoito, harvennus ja istutukset on hyväksi metsälle ja meille kaikille, sillä emmehän pärjää ilman paperia, rakennustarvikkeita, polttopuita, haketta ym.
Woke, cancelointi, enemmän kuin kaksi sukupuolta.
Karhujen kannanhoidollisen metsästyksen kielto 🐻
Saamelainen kasvisruoka joka sisältää lihaa
Trump rauhanneuvottelijana joka suosii Venäjää
Vierailija kirjoitti:
Saamelainen joka sisältää lihaa
Emmi Nuorkam
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ovat tärkeitä ja suojeltuja metsiä täytyy olla, mutta hyvin hoidettu metsä on terve, kasvaa ja myös tuottaa tarpeellista monenlaista puutavaraa. Hoitamaton metsä ei kasva yhtä hyvin ja on altis tuholaisille, eikä silloin mikään muu auta kuin avohakkuu tai jättää puut kuolemaan pystyyn. Oikeaoppinen metsän hoito, harvennus ja istutukset on hyväksi metsälle ja meille kaikille, sillä emmehän pärjää ilman paperia, rakennustarvikkeita, polttopuita, haketta ym.
Suomessa on aivan liian vähän suojeltua metsää. Metsää hakataan aivan liikaa.
On totta että tarvitsemme paperia, rakennustarvikkeita ym. mutta yhteiskuntamme pitäisi siirtyä ekologisesti kestävään elämäntapaan.
https://www.sll.fi/opi-lisaa/metsat/
Kolillakin kansallispuiston puut kuolevat kirjanpainajan takia.
Woke. Aivopierusta pökäleeksi. Aikamme kakka.
Vierailija kirjoitti:
Kuusamoa kutsutaan Lapiksi
Tähän väliin sopii Dänny
Tinder