Listataan aikamme hullutuksia
Aloitan:
Jatkuva matkustelu ja ympäristönsaastutus
Kommentit (267)
Rajalakia vastustivat
SDP Elisa Gebhard, Timo Harakka, Krista Kiuru, Johan Kvarnström, Matias Mäkynen ja Nasima Razmyar
Vihreät Fatim Diarra, Tiina Elo, Bella Forsgren, Pekka Haavisto, Atte Harjanne, Hanna Holopainen, Inka Hopsu, Saara Hyrkkö, Krista Mikkonen, Maria Ohisalo, Jenni Pitko, Oras Tynkkynen ja Sofia Virta
Vasemmistoliitto Li Andersson, Timo Furuholm, Veronika Honkasalo, Mai Kivelä, Anna Kontula, Minja Koskela, Merja Kyllönen, Laura Meriluoto, Aino-Kaisa Pekonen, Jussi Saramo ja Hanna Sarkkinen
RKP Eva Biaudet
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se että vasemmisto, demarit ja vihreät vastustavat itärajan sulkemista ja raja-aitaa.
Persutrollit jotka levittävät mm. tällaista disinformaatiota netissä.
Muisteleppa miten eri kansanedustajat puhuivat ja puolueet äänestivät kun asiasta päätettiin.
Muistele itse.
Vierailija kirjoitti:
mulla ei oo mitään naispappeja vastaan päinvastoin mutta eihän nyt kukaan näin jälkeenpäin ajateltuna voi väittää etteikö se olisi ollut juuri se pirulle annettu pikkurilli
Vauvojen kastaminen on se pikkurilli. Ei ainuttakaan Raamatullista perustetta olemassa imeväisten kastamiselle. Ei yhden yhtä.
Vierailija kirjoitti:
Rajalakia vastustivat
SDP Elisa Gebhard, Timo Harakka, Krista Kiuru, Johan Kvarnström, Matias Mäkynen ja Nasima Razmyar
Vihreät Fatim Diarra, Tiina Elo, Bella Forsgren, Pekka Haavisto, Atte Harjanne, Hanna Holopainen, Inka Hopsu, Saara Hyrkkö, Krista Mikkonen, Maria Ohisalo, Jenni Pitko, Oras Tynkkynen ja Sofia Virta
Vasemmistoliitto Li Andersson, Timo Furuholm, Veronika Honkasalo, Mai Kivelä, Anna Kontula, Minja Koskela, Merja Kyllönen, Laura Meriluoto, Aino-Kaisa Pekonen, Jussi Saramo ja Hanna Sarkkinen
RKP Eva Biaudet
Eli miksi menit valehtelemaan että SDP puolueena vastusti rajalakia?
Donald joka haki presidentiksi vaikka ei edes osaa hommaa eikä kunnioita demokratiaa.
Persut sai vaalivoiton eli kansa äänesti, mutta nyt ylistetäänkin demareita 😆 Takki kääntyi viuhuen 😅
Kukaan ei muista enää Marinin hallituksen ääliömäisyyksiä kuten rahan jakamista "köyhään Eurooppaan" 🤣
"Lihasten" kasvattaminen öljyllä
"Juuri tämä osoittaa ettet ole perehtynyt aiheeseen.
Binäärisen sukupuolikäsityksen haastaminen ei perustu biologiaan.
Ei-binäärinen sukupuolikäsitys ymmärtää sukupuolen laajemmin kuin biologian kautta. Sukupuoli käsitetään myös sosiaalisena konstruktiona.
Minä en edes ole ottanut kantaa siihen, mikä käsitys on oikea. Kuitenkin ei-binääristä sukuopuolikäsitystä kritisoivat eivät usein ymmärrä, mitä kritisoivat.
Se, että transsukupuolisuutta ei pystytä havaitsemaan aivoja kuvantamalla, ei tarkoita ettei ilmiötä olisi olemassa."
Kyllä, olen perehtynyt jonkin verran myös queer-teoriaan. Se on yhteiskuntatieteellinen teoria, mutta ei se mulle merkitse mitään sen kummempaa. Vaikka joku on sen keksinyt ja sitä harjoittaa, se ei vaikuta mun maailmaani ja maailmankäsitykseen sen kummemmin. Miksi sen pitäisi vaikuttaa? Voit halutessasi perustella.
Minähän viestissäni sanoin, että tiedän kyllä, että on olemassa ihmisiä, joilla on tuo transkokemus. Kyllä se ilmiö on olemassa.
Taas muuten tuo, että sinä tiedät, mihin minä en ole perehtynyt, vaikka et ole kysynyt, onko asia tuttu. Jännä ilmiö. Mistähän se kertoo?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rajalakia vastustivat
RKP Eva Biaudet
Eli miksi menit valehtelemaan että SDP puolueena vastusti rajalakia?
Voi hyvää päivää!
Liukuhihna abortit. Aborttilakia vaan höllennetään ja sitten kummastellaan kun ei synny enää tarpeeksi lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Persut sai vaalivoiton eli kansa äänesti, mutta nyt ylistetäänkin demareita 😆 Takki kääntyi viuhuen 😅
Kukaan ei muista enää Marinin hallituksen ääliömäisyyksiä kuten rahan jakamista "köyhään Eurooppaan" 🤣
Hyväuskoiset ihmiset äänestivät persuja. Hallitukseen päästyään persut käänsivät takkinsa ja pettivät vaalilupauksensa.
NAKUMEKOT
(yök, mikä sana)
ja lähes miljoona muuta asiaa, joista osa on jo mainittu.
Vihaan tätä aikaa sydämeni pohjasta.
Ihmiskunta on saastaa.
Ihmiset jotka luulevat että syntyvyyden lasku johtuu aborttilain höllentämisestä.
Tein röyhkeästi oletuksia kirjoitustesi perusteella.
Maa- ja metsätalousministeri joka tukee turkistarhausta
Timo Vornasen huoli katuturvallisuudesta Suomessa.