Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laitan lähipäivinä älypuhelimen pois

Vierailija
16.03.2025 |

Pitäisi olla perillä lähinnä lasten koulujutuista. Ärsyttää, kun kaikkeen pitää olla oma äppi tai wappiryhmä! Lisäksi jotkut lippujen yms. ostot tehty käytännössä mahdottomiksi. Läppärillä sinänsä hoituu lähes kaikki. 

Aion laittaa älypuhelimen pois, kun en käytä someja muutenkaan. Kamera vain harmittaa, mutta ehkä pärjään. 

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamerattomuuteen tottuu. Olin vasta yks ja puoli vuotta ilman älyluuria ja oli hyödyllinen kokemus. 

Vierailija
2/9 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisen puhelimen hommaat?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan sinä vain kytkeä sen irti verkosta. Ei sitä varten tarvitse mitäään Doroa ostaa.

Vierailija
4/9 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kamerattomuuteen tottuu. Olin vasta yks ja puoli vuotta ilman älyluuria ja oli hyödyllinen kokemus. 

Uskon, että elämänlaatuni parantuu merkittävästi. Kerro ihmeessä kokemuksestasi, jos maltat! :)

Vierailija
5/9 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millaisen puhelimen hommaat?

Ihan varmana barbie-simpukkaluurin! Tai sit vaan vanhan nokialaisen. 

Vierailija
6/9 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voihan sinä vain kytkeä sen irti verkosta. Ei sitä varten tarvitse mitäään Doroa ostaa.

Itseni tuntien ei varmaan onnistuisi. Jotenkin sitten luikertelisin takaisin älypuhelimelle, vaikka en ole edes riippuvainen/someta yms. 

Vierailija
7/9 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskon, että elämänlaatuni parantuu merkittävästi. Kerro ihmeessä kokemuksestasi, jos maltat! :)

Enpä oikein tiedä mitä siitä kertois, äiti harmitteli kun ei voinut enää linkkailla kissavideoita yms. Kirjojen lukeminen alkoi kiinnostaan enemmän, niihin oli helpompi tarttua kuin nyt, kun puhelimelta löytyy myös lueskeltavaa. Jotenkin korkeampi kynnys täyttää pienen hetken luppoaika kirjaa lukemalla, kun saman voi tehdä puhelimella. 

Vierailija
8/9 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millä tavalla HYÖDYLLINEN?

Vierailija
9/9 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä tavalla HYÖDYLLINEN?

Vaikutti olotilaan, kun joutui pitämään tylsiä hetkiä. Eli siis mentaalista/psykologista hyötyä. Kodin ulkopuolella ei tullut selattua ollenkaan, joten tuli oltua aika läsnä ja huomioitua ympäristöä kun olin jossain.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi viisi