Oletko joskus ostanut Marie-keksejä?
Jokainen varmasti on noita kuivia keksejä kaivanut kitalaestaan, mutta kuka niitä ostaa?
Itse en muista 45v itsenäisesti kaupassakäyntihistoriani aikana koskaan niitä ostaneeni.
Kommentit (27)
Muiden kokemukset ovatkin kohta omia, hetken päästä. Useat ihmiset matkivat, kopioivat kun heillä ei ole OMIA kokemuksia. Kerrot jollekin oman asiasi eipä aikaakaan kun tämä kertoo SINUN asian OMANAAn. Siis saman asian. Eikö olekin mielenkiintoista.
Ostan edelleen vanhalle äitilleni Marie keksejä kun hän tykkää ja haluaa niitä.
Kyllä, mutta siitä on aikaa. Oikea tapa nauttia on dumpata ne mukiin ja kaataa maitoa päälle. Tämä ei toimi kunnolla kuin sillä versiolla, jossa on sileä pohja.
Pidän juuri tällaisista miedon makuisista herkuista, joissa ei ole kaiken maailman hörssentörsseleitä ja krumeluureja.
Kulta-Marie keksejä ostan toisinaan, tuoksuvat tosi hyvältä. Niistä on helppo tehdä täytekeksejä. Kotona äiti laittoi suklaata, itse laitan sitruunatahnaa.
Hyvä, kevyt kahvikeksi moneen muuhun vaihtoehtoon nähden. Slaavilainen versio on tosin parempi ja hieman paksumpi.
Ostin pari viikkoa sitten ja syöty pois jo. Teen kanssa menee, makumuisto lapsuudesta kun niitä oli silloin aina kaapissa.
Niistä on aina sanottu, että ne tarttuu kitalakeen. Jo minun nuoruudessani asia oli tiedossa.
🇺🇦🇮🇱