Lue keskustelun säännöt.
Kehityskeskustelu, kun esihenkilön kanssa huonot välit. Miten selvitä?
16.03.2025 |
Vaikea keksiä sanottavaa, kun pelko persiissä että asioita käytetään joskus itseä vastaan.
Onko kellän ollut samanlaista tilannetta?
Kommentit (21)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kuulostaa hirveältä työpaikalta. Olin itse samantyyppisessä. Pomo oli siirretty toisesta yksiköstä, jossa hän oli mennyt yhden työntekijän kanssa syyttelemään toista työntekijää. Oli vaan sattunut käymään niin, että kyseinen työntekijä ei hyväksynytkään syytöksiä. Sitä oli oikein nöyryytetty yhdessä, keksimällä mitä se on tehnyt väärin. Sille työntekijälle oli menty antamaan suullinen varoitus niskuroinnista, koska oli kieltänyt ne älyttömät syytökset. Sepä olikin mennyt ylemmän johtajan luo ja kertonut, että hänelle annettiin suullinen varoitus niskuroinnista, kun oli puolustautunut täysin aiheettomia syytöksiä vastaan. Se ylempi johtaja ei ollutkaan ihan tyhmä tyyppi, se oli ottanut asian selvittääkseen ja se pomo joutui pyytämään anteeksi ja vetämään suullisen varoituksen pois. Sen jälkeen se siirrettiin meidän yksikköön pomoksi. Organisaatiossa asiaa selitettiin työnkierrolla. Siinä toisessa yksikössä sattui olemaan töissä pari meidän yksikön entistä työntekijää, jotka kävivät kertomassa, millainen ihminen se meidän uusi pomo oikein on. Kyllä oli vaikeat kehityskeskustelut. Minä suorastaan inhoan tuollaisia kaksinaamaisia limanuljaskoita, jotka käyttävät valtaa väärin. Oli niin vaikea olla sanomatta kehityskeslustelussa, että kiusaaja, kiusaaja, kiusaaja, häviä täältä.