Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko sekstailleet saunassa?

Vierailija
16.03.2025 |

Tapasin nyxäni lentokoneessa. Se oli matkatoimiston ryhmämatka messuille. Kone oli tietysti myyty loppuun ja viereeni osui ihastuttava neito, jonka kanssa juttu luisti. Minulle messukaupunki oli tuttu, hänelle ei. Vaihdoimme puhelinnumeroita, jotta voisimme mennä aamulla messuille yhdessä. Sillä messumatkalla vain pussailimme. Kävimme syömässä ja messuilla, muu kanssakäyminen oli majoituksen takia (bed and breakfast) mahdotonta. Kotimatkalla istuimme taas vierekkäin ja sovimme tapaavamme. Asuimme eri kaupungeissa, mutta kävin Helsingissä noin kerran viikossa työn puolesta. Vein hänet illalliselle töiden jälkeen. Siellä hän ehdotti, että jatkamme iltaa hänen luonaan. Siellä hän pisti saunan päälle. Riisuuduimme, kävimme suihkussa ja harrastimme käsileikkejä. Menimme lauteille ja otimme kunnon löylyt. Hän kävi ensin suihkussa ja tuli takaisin. Minä menin kalu pystyssä sitten suihkuun. Kun tulin takaisin, hän istui lauteella ja oikea jalka oli kaiteella estäen minun lauteille pääsyn. Mutta reva oli täysin auki ja pakkohan siinä oli mennä polvilleen rappusille ja alkaa suu- ja kielihoito. Hän avusti työntäen lantion lauteen etureunalle. Ajelematon (silloin vielä) pimppi maistui hunajalta. Toki löylyhuoneen kuumuus oli haittana. Mutta urheasti jatkoin, kunnes hän sai pienen o:n non kymmenen minuutin jälkeen. Sitten menimme hikisinä suihkuun. Hetken päästä hän pisti pyyhkeen kaksinkerroin lattialle, meni polvilleen ja alkoi hoitaa minua suullaan. Minulla ei ole hirveän pitkä, mutta paljon paksumpi kuin WC-paperin sisärulla. Hän ei saanut mahtumaan sitä suuhunsa kuin osittain, mutta kaksi kättä täydensi asian. Hämmästyksekseni hän nieli koko valtavan lastin, jota olin kerännyt viikon. Tämä oli ensimmäinen ja viimeinen kerta, kun harrastimme seksiä löylyhuoneen puolella. Muu asunto on kyllä ollut siinä käytössä keittiön pöytää ja parveketta myöten.

Kun meillä oli nyt tasapeli, kuivasimme itsemme, laitoimme alusvaatteet päällemme ja hän keitti kahvit. Nautiskelimme siitä keittiössä ja juttelimme kaikesta mahdollisesta. Olimme samalla aaltopituudella. Ehkä tunnin päästä menimme makuuhuoneeseen. Hän osoittautui naiseksi, joka saa ison O:n vain yhdynnässä noin puolen tunnin jälkeen miehen koko ajan klittaa hieroen. Mutta se O onkin sitten kokemuksen arvoinen miehelle. Asumme yhä omissa asunnoissamme eri kaupungeissa ja tapaamme paitsi viikonloppuisin, melkein joka viikon puolessa välissä, kun käyn työasioissa Helsingissä.

Mites muut? Onko teillekin löylyhuone liian kuuma, jotta siellä kannattaisi harrastaa seksiä?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä siell monesti tulee seksiä harrastettua. Harvemmin tosin loppuun saakka.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kolme