Sinut pudotetaan terapeutin sohvalle. Mistä puhut?
Kommentit (43)
Vierailija kirjoitti:
Juuri täysi-ikäistyneen tyttäreni vaikeasta syömushäiriöstä.
Se johtuu aina kodista.
Kertoisin kuinka olin demonien oppipoika nuorena, opin tappamaan ihmisiä mielen voimalla ja esitelmöisin hänelle levitointia ja tulen manifestointia käsistäni.
Mä puhuisin siitä kuinka olisin päässyt elämässä eteenpäin jos olisin ollut kaunis... Toki ennen kuin terapeutti vastais mtn niin lähtisin koska he eivät muuta tee kuin valehtele
Vierailija kirjoitti:
Kertoisin kuinka olin demonien oppipoika nuorena, opin tappamaan ihmisiä mielen voimalla ja esitelmöisin hänelle levitointia ja tulen manifestointia käsistäni.
Oletko se tyyppi joka on karkuteillä Niuvanniemestä?
Traumasta kun pudotettiin terapeutin sohvalle.
Siitä, että miksi ja miten olen päätynyt tahtomattani terapeutin luo, miten väärin se on ja miten vahingollista se voi olla. On muuten tapahtunut oikeastikin.
Mistä siellä muuten kuuluu puhua?
Minä kertoisin varmaan vanhempieni, no, dynamiikasta...
En niin vi tun yhtään mistään niin kauan kuin se kaikki pitää näpyttää ja raportoida nettiin.
Nyt olisi tarvetta kun on asia josta ei voi puhua kenellekkään eikä olisi edes ketään kelle puhua.
Jättäisin väliin. Kaksi tuntia viikossa riittää jo.
Tunti?!?! Eihän se riitä mihinkään muuhun kuin esittäytymiseen :D No, puhuisin siitä, kuinka on vaikea päästää ketään lähelle.
Enpä mistään. Erosin vuosia sitten vahingollisesta suhteesta eikä sen jälkeen ole ollut terapian tarvetta eikä erityisesti puhuttavaa.
Sitoutumiskammosta. Työn, ihmissuhteiden tai vaikka hammastahnatarjouksen suhteen 🙈
Vierailija kirjoitti:
En niin vi tun yhtään mistään niin kauan kuin se kaikki pitää näpyttää ja raportoida nettiin.
Osa yksityisistä ei vielä kirjaa jos maksaa koko lystin itse.
Varmaan siitä, kuka ja miksi minut pudotti sinne sohvalle, ainakin jos korkealta pudotti. Korkeanpaikankammosta voisin siis puhua myös.
Ai kotisohvalle? Ei terapeutitkaan nyt sunnuntaisin työskentele.
Kuinka korkealta? 10 metristä vaikka, niin olisin kuollut.
Puhuisin siitä kuinka nöyryyttävää on etten ole löytänyt sopivia liivejä . Kuinka olen niin loppu siihen asiaan. Sitten varastaisin häneltä rahaa että saisin sellaiset . Helvetin kalliit sellaiset ovat
Juuri täysi-ikäistyneen tyttäreni vaikeasta syömushäiriöstä.