Paljonko te päärynävartaloiset painatte?
Jos on kohtalaisen siro yläosa?
Olen vältellyt vaakaa, mutta tänään kävin ja kauhistuin. Mitä veikkaatte että painan ja onko teillä samanlaisia kokemuksia? Minulla menee yläosaan M-koko. Vyötärö on kapea ja rinnanympäryskin ihan sopusuhtainen. Lantio on leveä ja alamaha ja peppu isoja kuin myös reidet. Minulla on pituutta 169cm ja ry 98cm, vy 79cm ja ly 111cm.
Kommentit (36)
On kookasta porukkaa. Kevät tulee ja paljastaa järkyttävästi miten lihavia suomalaiset ovat.
Ap:lle normaalipaino on 55-70 kiloa. Veikkaan että painat juuri 70 kg.
Minä painan päärynänä 58 kiloa. 168cm pitkä, ry 82, vy 61, ly 93.
Olen 162 cm ja 69 kg. Vy 71 ja ly 102.
Kypsät päärynät ovat mehukkaita ! 🍐
Vierailija kirjoitti:
Minä painan päärynänä 58 kiloa. 168cm pitkä, ry 82, vy 61, ly 93.
Esimerkki siitä kuinka päärynän ei tarvitse olla ylipainoinen.
Päärynänä taaperrellaan. 155 cm, ry 88, vy 73 ly 96 cm. Painoa 52 kg.
Mä oon 173 pitkä ja päärynä. Painoa on 95 kg.
Oon muuten aika samat mitat ja painan 60 kiloa. No oon kai vaan rungoltani leveä.
Mulla melko samat mitat, painan 78kg. Rinnanympärystä en ole mitannut.
Vierailija kirjoitti:
Mulla melko samat mitat, painan 78kg. Rinnanympärystä en ole mitannut.
Niin ja siis olen painanut samoilla mitoilla myös 10kg vähemmän, mutta vuosien saliharrastus on tuonut lihasta ja läskiä, samat vaatteet menee edelleen
Minä 168/79. Kuulemma 10 kiloa olisi hyvä saada pois vaikka vyötärö lantiosuhde onkin terveellisen puolella.
Täälläkin yks päärynä 167 ja 77. Tosin kuukauden aikana paino vaihtelee ja riippua paljonko olen syönyt suolaista roskaruokaa, niin helposti vaaka näyttää yli 80.
Mä olen päärynä, 174cm ja varmaan jotain 72kg? Veikkaan, että ap on suurinpiirtein samoissa lukemissa. Itse olen melko samoissa mitoissa, mutta sen viitisen senttiä pidempi. Ap oli järkyttyneen oloinen, joten oletan, että hän painaa vähän enemmän suhteessa pituuteen (omasta mielestäni olen pituuteen verrattuna normaalissa painossa).
ISulla on silti bmi yli 30 eli lihavuuden puolella.