Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lääkäri ei osannut auttaa, entäs te?

Vierailija
11.03.2007 |

Eli: Iholla laikkuja ollut jo 2 viikon ajan. Aika tasaisen pyöreitä, hiukan koholla ihosta. Ilmestyessään ovat kirkkaanpunaisia, muuttuvat hiljalleen kuiviksi ja pinkeiksi. Läpimitta 0,5 - 2 cm. Laikkuja lähinnä yläkehossa, lähinnä rintakehän alueella ympäri vartaloa. Ei laisinkaan kasvoissa, eikä raajoissa.

On kokeiltu ottaa antihistamiinia suun kautta, laitettu kortisonirasvaa iholle sekä kokeiltu syyhylääkevoidetta. Mikään näistä ei vaikuta mitenkään. Lääkärissä käyty, siellä käski vain tarkkailla tilannetta, ei osannut sanoa juuta eikä jaata.

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
11.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googleta lintukirpulla ja etsi kuvia.

Vierailija
2/34 |
11.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elimistösi normaali bakteeritasapaino ei ole kunnossa ja eräänlaiset hiivabakteerit ovat ottaneet valtaa, siitä nämä laikut. Oletko ollut erityisen väsynytkin tässä samalla?

Hoidoksi noihin osta kehäkukkauutetta, nauti sitä sekä sisäiseti että ulkoisesti ihottuma alueisiin. Noin 10 tippaa uutetta lasilliseen raikasta vettä kaksi, kolme kertaa päivässä ja nauti. Perusrasvaa kämmeneen pari tellusikallista ja sekoita siihen muutamia tippoja uutetta ja levitä tätä ihottumakohtiin aamuin illoin. Alkuun voit varovaisesti koettaa ihan pelkkää uutettakin ihottumakohtaan, käytä kuitenkin silloin vähemmän uutetta, noin tippa, kaksi riittää yhteen ihottumalänttiin. Lisäksi lisää ruokavalioosi hapanmaitotuotteita, mutta sellaisia joissa ei ole sokeria lisättynä. Kaiken kruunaa mahdollisen runsas ulkoilu, auringonvalo tehoo vaivaan kuin vaivaan, niin myös tähän ;)

Lupaan parannuksen viikon, kahden siälllä :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
11.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liirumlaarumtyyppejä liikenteessä!!!

Vierailija
4/34 |
11.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö lääkäri esim. raaputellut mitään viljelynäytteitä? Tulee äkkiä mieleen se hilsesahmpoo Nizoral. Siinä käyttöohjeessa muistaakseni lukee, että voi käyttää ihonpesuun ihon sieni-infektiossa, Käsittääkseni se olis vähän tuota kuvaamasi tyylistä. Punoittava pyöreähkö pläntti, johon kyllä tulee päälle kuiva karsta. Rasvailusi on tosin voinut peittää tuon karstan. Mutta käväse apteekissa ja kysy apteekin täteiltä lisää. Toivottavasti onnistuu ja apu löytyy...

Vierailija
5/34 |
11.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihotautilääkäri Raimo Suhosen nimellä löytyy kuva-arkisto erilaisista ihosairauksista..jos sieltä vaikka löytyis??

Vierailija
6/34 |
11.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitin tuossa yhdessä ketjussa kun kuukautisia ei ole kuulunut sitten tammikuun ja naama täys pieniä näppyjä.

Vierailija
7/34 |
11.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googlasin lintukirppua mutta antoi tuollaisen ihotauti piste netin ja sieltä sitten taisin sen löytää! Punatäplähilseily (pityariasis rosea) sopii just mun oireisiin!

ap

Vierailija
8/34 |
11.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko olla tätä?

Vierailija
9/34 |
11.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli tiedoksenne, olen se samainen energiahoitaja joka tällä palstalla on ihmisiä hoitanut. Ihan oikealta ammatiltani olen sairaanhoitaja, joten tiedän kyllä koululääketieteestä jonkinverran. Mutta tämä vaihtoehtoinen hoito on myös ihan totta ja oikeaa -ainakin minulle.

Sitten se värisyttävin uutinen, energiahoidoissa olen yhteydessä enkeleihin sekä omaan henkioppaaseeni. He ovat siis mukana auttamassa. Ap:n tapauksessa pyysin heidän apuaan, ja sain vastaukseksi sen mitä hänelle kirjoitin. Ja arvatkaapa mitä? En ole itse tutustunut näihin uutteisiin tai rohtoihin tms, joten en oikeasti niistä paljoakaan tiedä. Siispä googletin tuon kehäkukkajutunkin (saatuani ensin tiedon että sitä tulisi käyttää) ja näin sain vahvistuksen; tuota uutetta ihan oikeasti käytetään ihottumissa ja suoliston bakteerivaivoissa. Joten saamani tieto oli ihan oikeaa :))

Sitten sinulle, joka kyselit kuukautisongelmista. En ole lukenut omaa ketjuasi mutta oletko ollut yhteydessä lääkäriin, vaivasi vaikuttavat hormonihäiriöiltä. Kuitenkin, pyysin sinulle myös neuvoja ja sain vastaukseksi että sinun pitäisi kiinnittää huomiosi ruuansulatuselimistöösi. Onko sinulla ollut vatsavaivoja? Pyydettiin sinua nauttimaan kamomillaa (on ainakin teenä ja ilmeisesti uutteena) sekä mustajuurta. Mustajuurta on käsittääkseni myös ihan oikeana juurena kaupoissa myynnissä, joten siitä voit laittaa ruokaa. Kehoitettiin myöskin hetkeis jättämään pois kaikki raskaasti sulava ravinto ja siirtymään hetkeksi kevyempään, kasvisruokailuun. Tietenkin huolehdit proteiinien ja tärkeiden rasvojen saannista tuona aikana. Vähän sellainen elimistön puhdistuskuuri siis ;) Ymmärsin että tällä on suotuisa vaikutus myös tähän kuukautisongelmaasi, jotenkin elimistösi on nyt epätasapainossa.

Vierailija:

Kirjoitin tuossa yhdessä ketjussa kun kuukautisia ei ole kuulunut sitten tammikuun ja naama täys pieniä näppyjä.

Vierailija
10/34 |
11.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ongelmani on se että vuoden alussa lopetin hormonikierukan käytön ja kuukausi sen jälkeen otin ehkäisyrenkaan, jota pidin vain viikon, koska se aiheutti minulle oksentelua joka päivä.

Sen jälkeen ei kuukautisia ole tullut.

Nuorin lapseni on 1 1/2v

Minulla ei ole koskaan ollut näppyjä, ei edes teininä.

Nyt on vauva haaveissa.

Olen koko ikäni ollut kasvissyöjä.

Uskon aivan täysin henkioppaisiin itsekin ja siksi olen hyvin iloinen, että vaivauduit vastaamaan minulle!

Vierailija
11/34 |
11.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä voisivat johtua pitkään vaivanneet vatsakipuni ja muut ongelmat? Hb ja muutamat vitamiinit alhaalla (folaatti, b-vitamiinit). Lääkärikään ei tiedä :(

Vierailija
12/34 |
11.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihotautilääkäri tunnisti taudin ja kaulalla- solisluukuopassa oli ensin iso laikku. Jos häviää itsekseen kuudessa viikossa niin ok.

Olisin ensin tarjonnut psoriasista, joten jos ihosi jatkossa oireilee hilseilevin laikuin voi kyseessä olla psori.

Vierailija
13/34 |
11.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttärelläni oli nimittäin pari vuotta sitten. Siinä tulee ensin yksi täplä, ikään kuin medaljonki kaulalle, ja siitä leviää sitten pitkin rintakehää. Tytöllä kesti ihottuma noin kuukauden. Terveyskeskuslääkäri osasi tehdä diagnoosin.

Vierailija
14/34 |
11.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun omalääkäri on ulkomaalainen. Tuntuu, ettei hän oikein ymmärrä suomea. Hänellä on tosi nihkeä suhtautumistapa muhun muutenkin. Tehnyt kerran virhearvion kohdallani, antoi väärät lääkkeet. Vaan ei ole vaihtoehtoja...

ap

Vierailija
15/34 |
11.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korostan nyt vielä kaikille, että EN ole lääkäri, eikä nämä minun mainitsemani hoidot saa ohittaa lääkärin määräämiä juttuja ja lääkkeitä. Ottakaa nämä vaikka sellaisina, hyvää tekevinä apuhoitoina. Ja tietenkin omaa itseänne kuunnellen, jos asiat eivät tunnu tai kuulosta hyvälle sydämissänne, niin silloin ohittakaa koko juttu :)

Sinulle 15, sain viestiä kuin sinulla olisi suurtakin stressiä jostain asiasta (asioista?) ja reagoit siihen suurimmalta osalta vatsallasi. Sinua kehoitettiin hieman hellittämään ja hiljentymään, rentoutumaan. Luonto ja siellä kulkeminen on ihana tapa hiljentyä ja rauhoittua. Myöskin nämä puutostilat minulle kerrotun tiedon mukaan johtuu tästä stressistä jota koet, elimistösi ei pysty samalla tavoin käyttämään näitä aineita hyväkseen joten kyseessä on imeytymishäiriö, tavallaan. Näihin ongelmiin stressinlievityksen lisäksi sinua pyydettiin nauttimaan d-vitamiinia (tehostaa raudan imeytymistä ja vaikuttaa siis hB-arvoon), sinkkiä ja karnosiinivalmistetta. Nämä viimeksi mainitut auttavat myös stressinoireisiin. Voit googlettaa vaikka lisää, ja mikäli sinusta tuntuu oikealta, kokeilla näitä asioita.

Vierailija
16/34 |
11.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta luulen tulleeni suunnilleen ymmärretyksi kuitenkin tuosta huolimatta ;))

Sinulle, joka kärsit kuukautishäiriöistä, unohtui mainita että käytä paljon oranssia väriä alavatsasi alueella. Voi kuulostaa oudolta (etenkin teidän maallisempien ihmisten korvaan;)) mutta tämä piti sinulle vielä saattaa tiedoksi :)

Vierailija
17/34 |
11.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyselin tuossa että olisiko sinulla jotain vastaanottoa tai sähköpostitse?

Olisin hyvin kiinnostunut hoitamaan itseäni enemmän tämän alan hoidoilla.

Olen aina ollut kyseisistä asioista kiinnostunut.

t kuukautishäiriöinen

Vierailija
18/34 |
11.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olo on raskas kuin norsulla.

Vierailija
19/34 |
11.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei (vielä) ole vastaanottoa, toivon mukaan tulevaisuudessa sitten on :) Ja tietyllä tavalla olen vielä aika alussa näissä vaihtoehtoisissa hoidoissa, en varmastikaan osaa kovin paljoa neuvoa. Lähinnä sen mitä henkioppailta ja enkeleiltä opastuksena saan.. Itseasiassa, aloin tässä juuri miettimään mitä kaikkea osaan. Ja huomasin että kyllähän minä ihan oikeasti aika paljon tiedän :)) Minulla on hyvät opastajat käytössä, tietoa ja kokemusta lääketieteelliseltä puolelta ja sitten tästä vaihtoehtoisesta se minkä olen lukenut/kuullut muualta. Lisäksi minulla on muutamia erilaisia energiavirityksiä ja tämä intuition lahja joka on avuksi näissä hoitosessioissa :) (Egobuustia, hih)

Mutta niin, en vielä kovin paljoa ole tätä tehnyt, sen mitä olen saanut kanssanne harjoitella ja sitten muutamille ystävilleni sekä perheenjäsenilleni. Viimeksi viimeyönä sain lapseni parantumaan kuumeesta, ja ihan ilman lääkkeitä (joita kyllä annoin niitäkin aiemmin, mutta eivät ne tehonneet kuin hetkeksi).

Mutta jos minusta opastajaa haluaa tälle polulle, niin siihen en uskalla vielä lupautua. Koen kuitenkin etten ole vielä niin " vanha ja viisas" että sellaisen sädekehän päälleni ottaisin :)

Vierailija
20/34 |
11.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. 15

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kahdeksan