Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuttu mies pitää itseään poliisina vaikka hän on yksi Suomen pahimmista rikollisista.

Vierailija
16.03.2025 |

sairasta

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säännöt ovat tärkeitä rikollisillekin, ainakin niiden ylläpito. Mutta missä määrin itse noudattaa. Ja loppuiko rikollinen ura vai jatkaako. Ei taida olla kovin armollinen?

Vierailija
2/7 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Säännöt ovat tärkeitä rikollisillekin, ainakin niiden ylläpito. Mutta missä määrin itse noudattaa. Ja loppuiko rikollinen ura vai jatkaako. Ei taida olla kovin armollinen?

Rikolliset harvoin ansaitsevat kunnioitustani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keksitään olemattomia sääntöjä jotta voidaan syyttää viattomia niiden rikkomisesta vaan koska halutaan kiusata toista?

Vierailija
4/7 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keksitään olemattomia sääntöjä jotta voidaan syyttää viattomia niiden rikkomisesta vaan koska halutaan kiusata toista?

Sekin on mahdollista niissä piireissä. Ellei hahmota asioita oikein. Päihteet?

Vierailija
5/7 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ei ainakaan ala kukaan vieras ihminen keksimään ja sanelemaan sääntöjä ilman seuraamuksia. 

Vierailija
6/7 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stubbkin pitää itseään presidenttinä, vaikka on tunnetusti pedofilia-rikollinen ja Euroopan väestönvaihdon edistämisessä mukana. Aivopestyt suvakkihuorat ovat äänestäneet suomalaisvastaisen rotan johtajakseen. Hyi helvetti🤮

Vierailija
7/7 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Stubbkin pitää itseään presidenttinä, vaikka on tunnetusti pedofilia-rikollinen ja Euroopan väestönvaihdon edistämisessä mukana. Aivopestyt suvakkihuorat ovat äänestäneet suomalaisvastaisen rotan johtajakseen. Hyi helvetti🤮

Niin no Stubb valitettavasti on Suomen presidentti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi viisi