Varattu haluaa tavata?
Sain tässä taannoin monien vuosien jälkeen yhteydenoton entiseltä säädöltä. Ehdottelee tapaamista hyödyn tai seuranvuoksi?
Mitä lie sillä tarkoittaa, kun kysyin asiaa miksi haluaa tavata oli vastaus epämääräinen, kuten saattoi olettaakkin.
Kyseinen nainen on varattu ja pikkasen tuli puskista tällaiset ehdotukset, koska rinnasta tuon hyödyn vuoksi tapaamisen = seksiin. Vai mitä olette mieltä asiasta ?
Kommentit (66)
On minulle tullut yhteydenottoja joissa nainen tahtoo vain jutella ja kertoa asioitaan, ehkä laittaa minut varalle ja testata sitä. Joskus tosi aidosti vain jutella, kun kaverit ovat vähissä. Pari kertaa on tullut ihan suoria ehdotuksia seksistä. Sinkkuna olen tavannut, suhteessa ollessani en.
Voihan se olla että haluaa vaan jutella. En koe että ite saisin mitään vaikka hänet tapaisinkin. Ystäviä mulla on jo tarpeeksi.
Seksiäkin saan muualta ilman mitään viikkojen keskusteluita ja totean vielä kaikille että naisella ei ole lapsia kenen isä voisin olla. Tuskin on minulle raskaana kun en ole nähnyt häntä 5 vuoteen ainakaan 😅
T: Ap
Vierailija kirjoitti:
Voihan se olla että haluaa vaan jutella. En koe että ite saisin mitään vaikka hänet tapaisinkin. Ystäviä mulla on jo tarpeeksi.
Seksiäkin saan muualta ilman mitään viikkojen keskusteluita ja totean vielä kaikille että naisella ei ole lapsia kenen isä voisin olla. Tuskin on minulle raskaana kun en ole nähnyt häntä 5 vuoteen ainakaan 😅
Kevätaurinko paistaa. Hormonit hyrrää. Joillakin voi jopa puhjeta mania ja sellaisiin ei kannata sekaantua. Etene varoen.
Kevät on sekoittaa joidenkin päät.
Käy naimassa. Kerran täällä eletään ja touhutaan 😄
Anna olla. Ets joku muu nainen. Exän kanssa sähläämisessä ei ole ku ongelmia tiedossa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kevätaurinko paistaa. Hormonit hyrrää. Joillakin voi jopa puhjeta mania ja sellaisiin ei kannata sekaantua. Etene varoen.
Kevät on pahaa aikaa monelle 😄
Eihän exien kanssa kannata vehdata. Tai jos vehtaa niin kumin kanssa, jottei tule ikäviä yllätyksiä
Vanha suola janottaa kun nykyinen suhde on väljähtännyt. Tarkkaan et voi tietää ennenkuin tapaat kyseisen naisen. Eleistä sen yleensä huomaa jos ei suostu suoraan sitä kertomaan.
Enpä usko että miehelleen on kertonut että on ottannut exään yhteyttä.
Vierailija kirjoitti:
Kysyin ku viestitteli eikä sanonut muuta että haluaa nähdä. Hyvin epämääräistä
T ap
Se haluaa esitellä säätöaikojenne tuloksena syntyneen yhteisen lemmenhedelmänne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysyin ku viestitteli eikä sanonut muuta että haluaa nähdä. Hyvin epämääräistä
T ap
Se haluaa esitellä säätöaikojenne tuloksena syntyneen yhteisen lemmenhedelmänne.
Ylempänä lukee että naisella ei ole lapsia 😄
Ukkonsa on jäänyt pettämisestä kiinni / myöntänyt sutinat toisen naisen kanssa. Ja nyt tämä petetty nainen eli vanha hoitosi haluaa testata viehätysvoimaansa sinuun, ihan ns. markkina-arvon kannalta.
Älä suostu tapaamiseen. Ja tämä neuvo tulee viisikymppiseltä naiselta :)
Katsotaas....biibel sanoo että, et saa panna. Näpit irti tai katkotaan.
Vierailija kirjoitti:
Ukkonsa on jäänyt pettämisestä kiinni / myöntänyt sutinat toisen naisen kanssa. Ja nyt tämä petetty nainen eli vanha hoitosi haluaa testata viehätysvoimaansa sinuun, ihan ns. markkina-arvon kannalta.
Älä suostu tapaamiseen. Ja tämä neuvo tulee viisikymppiseltä naiselta :)
- kiitos neuvoista 👍 en ajatellut tavata, koska koen että en siitä mitään saa. En halua ystävyyttä tai mitään sutinaa varattujen kanssa. Äkkiä joutuu sellaiseen pyöritykseen että ei hyvin käy 😅 Seuraavan kerran jos huhuilee kyseinen nainen jotain niin kerron kohteliaasti että kiitos mutta ei kiitos.
T Ap
Etsii parempia panoja. Muistaa sinut siitä.
Tämä ihan ok, kun pettäjä on nainen. Vika on sen puolisossa joka tapauksessa.
Soita sen miehelle ja kysy mitä mieltä hän on? Sopiiko treffata hänen naista,Onko ero tulossa vai?
No joo mutta mikä saa sut analysoimaan asiaa täällä?Varmaan jostain sosiaalisesta mediasta tunnistaa että olet joko yksin tms. Kysymys kuuluu, mitä sitten?