Sari Kenttämaan Youtube videot
Mitä ajatuksia herättää nämä lasten tapaamiset valvotusti noissa puitteissa?
Kommentit (141)
Vierailija kirjoitti:
Ruuhka-Inkeri katsonut Sarin videoita ja on ihmeissään miten äidille voidaan tehdä näin ja ihmettelee suomen lakia.
Kuka Ruuhka- Inkeri?
Ollaan Sarin kanssa yhtä tyhmiä. Mitkään opinnot ei suju.
Mitä mieltä olette meistä tyhmistä?
Vierailija kirjoitti:
Mitä mieltä olette meistä tyhmistä?
Tyhmyys ei yksistään haittaa. Varsinkin jos itse ymmärtää asian. Sairaus ilman sairaudentuntoa on hankala asia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten tuo Tiia ei tajua että vauva viedään kohta jos antaa äitinsä sitä hoitaa?
Eihän silloin vaaraa olisi jos kävisi vanhempien läsnäollessa hoitamassa. Tuo että lapsi annetaan hänelle hoitoon ilman valvontaa ja pitkiksi ajoiksi on hyvin huolestuttavaa.
Mulla on samantapainen persoona kuin Youtube- videoissa olevalla naisella. Mulla ei tulisi mieleenkään altistaa pientä lasta psyykkiselle epävakaudelleni. Harmittaa itseäni kovin, koska kuitenkin pidän paljon lapsista..
Kuvaa hiukan persoonaasi.
No sitähän juuri sanoin.
Harvinaisen vastenmielisen oloinen ihminen.
Jos itse olisin tuossa tilanteessa rauhoittaisin tapaamisen. Sopisin isän kanssa valvojan välityksellä että isä antaisi kotona aamupalan. Tapaamiseen ehkä veisin jotain pientä naposteltavaa. Ei omia astioita eikä tavarakuormaa mukaan. Vaihdellen joku tekeminen, palapelit, piirtäminen ym. Istuisin lasten kanssa sohvalla ja juteltaisiin kuulumisia, mitä koulussa on tehty jne. Ottaisin mukaan kirjan josta lukisin pätkän kerrallaan. Sinne jumppatilaan sitten tai ulos. Tilanteen mukaan aina kaikki. Valvojille en rähisisi enkä kertoisi julkisesti mitään lasten asioita.
Vierailija kirjoitti:
Jos itse olisin tuossa tilanteessa rauhoittaisin tapaamisen. Sopisin isän kanssa valvojan välityksellä että isä antaisi kotona aamupalan. Tapaamiseen ehkä veisin jotain pientä naposteltavaa. Ei omia astioita eikä tavarakuormaa mukaan. Vaihdellen joku tekeminen, palapelit, piirtäminen ym. Istuisin lasten kanssa sohvalla ja juteltaisiin kuulumisia, mitä koulussa on tehty jne. Ottaisin mukaan kirjan josta lukisin pätkän kerrallaan. Sinne jumppatilaan sitten tai ulos. Tilanteen mukaan aina kaikki. Valvojille en rähisisi enkä kertoisi julkisesti mitään lasten asioita.
Vanhin on jo teini- ikäinen. Tuskin häntä kiinnostaa äidin tuomat askartelut.
Onko tuo vauva tehty Sarin takia? Tuntuu siltä
Olisihan se mummo voinut tulla tänään sinne tapaamiseen Tiian ja Auroran tilalle. Hyvä, että mummo tapasi lapsia Sarin veljen luona.
Sairasta tuo Auroran elämän pilaaminen.
Sari ilmeisesti haluaa, että Aurora otetaan huostaan eli että Tiia kokee samankaltaisen kärsimyksen kuin hän.
Lasu tarpeen. Jos ei omiaan saa tavata kuin valvtusti, niin tuo pieni lapsenlapsi vaarassa.
Vierailija kirjoitti:
Uusi tieto minulle, että Sarin veli asuu Veikon naapurissa. Heillä ilmeisesti hyvät välit mitä Sari ei arvosta. Sari sanoi, että kun Aurora on päiväkodissa niin hänellä on aikaa lukea valvojien raportteja yms. Kenen vastuulla se lapsi on? Sari laittaa iltaisin lapsen nukkumaan, Sari on lähes 2 viikkoa lapsen kanssa Tampereella missä biologinen äiti vain piipahtaa valvotuissa jotta voidaan otta vauva mukaan tapaamiseen. Onkohan tuo lasulle ok?
Luulisi että tapaamispaikan valvojat tuosta puhuisivat Oulun sossujen kanssa.
Täytyisi kyllä jonkun ilmoittaa Oulun sossuille tilanteesta.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tästä pitää saada keskustella. Älkäätte poistako kommentteja.
Ketään ei ole kiinnostunut
Sari on hieno ja järkevä ihminen
Jaaha viesti poistettiin kun ei ollut ylistävä. Videolla taas puhuu hänen vauvastaan, kun lapsenlapsi on kyseessä.
Erikoinen tapaus.