Sari Kenttämaan Youtube videot
Mitä ajatuksia herättää nämä lasten tapaamiset valvotusti noissa puitteissa?
Kommentit (141)
Vierailija kirjoitti:
Jokainen video on puuduttaavaa itsensä toistoa: Sari pakkaa valvotun tapaamisen jälkeen verkkaisasti tavarakuormaa ja haukkuu sosiaalityöntekijät,exän,opettajat ja poliisit. Mitään uutta Sari ei anna,vain samaa valitusta siitä miten HÄN on uhri ja nyt pitää kaiken tämän tavaran kanssa ehtiä junaan,voi voi.
Kaikki menee siis sinultakin ohi?
En tiedä mikä koko tarina taustalla on ja miksi alkujaankin lapset on huostaanotettu. Muutamaa videota katsoin ja voin sanoa, että hyvä että on huostaanotettu. Mt-potilas on hän.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä mikä koko tarina taustalla on ja miksi alkujaankin lapset on huostaanotettu. Muutamaa videota katsoin ja voin sanoa, että hyvä että on huostaanotettu. Mt-potilas on hän.
...tai joka tapauksessa hyvä että eivät ole äidillään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmetyttää kovasti, että miten ihmeessä Tiia antaa Sarin olla koko ajan lapsensa kanssa. Eikö hän ikävöi lastaan?
On aika monta ketjua siitä porusta kun lapset eivät pääse mummolaan hoitoon ja äidit ovat pahoja ihmisiä tämän takia. Hankkikaa elämä itsellenne.
Meillä on elämä. Käymme jopa töissä, toisin kuin Sari.
Miksi Sari ei pääse eläkkeelle? Ei hänestä ole työelämään.
Vierailija kirjoitti:
Terveitä ihmisiä ei laiteta eläkkeelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Terveitä ihmisiä ei laiteta eläkkeelle.
Eihän hän terve ole. Oppimisvaikeuksia ja mielenterveysongelmia.
Surullista kaikkien lasten kohdalta.
Toivottavasti tapaamiset lasten kanssa lopetetaan. Toivottavasti lapset itse sanovat että ei enää pakkotapaamisia. Toivottavasti lapsenlapsen vanhemmat uskaltavat asettaa rajat.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti tapaamiset lasten kanssa lopetetaan. Toivottavasti lapset itse sanovat että ei enää pakkotapaamisia. Toivottavasti lapsenlapsen vanhemmat uskaltavat asettaa rajat.
Toivottavasti loppuu.
Ruuhka-Inkeri katsonut Sarin videoita ja on ihmeissään miten äidille voidaan tehdä näin ja ihmettelee suomen lakia.
Sari kommentoinu tänään jolkekin "Siksi mietin ootko valvoja tai koordinaattori, koska olet yhtä kylmä ja rakkaudeton ja hyvää lapsille ja vanhemmille haluamaton niinkuin hekin ovat" ja "eikä siellä todennäköisesti oikeista syistä montaa vanhempaa ole".
Kuinkahan moni vanki myöntää, että on ihan oikeesta syystä vankilassa ja tuomio on oikein mieluisa?
Mua pelottaa lasten puolesta ne tammikuussa alkavat tuetut tapaamiset. Meno on taatusti lapsia satuttavaa toimintaa.
Vierailija kirjoitti:
Mua pelottaa lasten puolesta ne tammikuussa alkavat tuetut tapaamiset. Meno on taatusti lapsia satuttavaa toimintaa.
Eivät ala
Turhalle veden juoksutukselle löytyi selitys: ei jaksa välittää ja on aina tehnyt niin. Oikeastaan hyvin kuvaava vastaus. Ei siinäkään osannut nähdä itsessään vikaa.
Lauantaina on taas valvotut tapaamiset
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten tuo Tiia ei tajua että vauva viedään kohta jos antaa äitinsä sitä hoitaa?
Eihän silloin vaaraa olisi jos kävisi vanhempien läsnäollessa hoitamassa. Tuo että lapsi annetaan hänelle hoitoon ilman valvontaa ja pitkiksi ajoiksi on hyvin huolestuttavaa.
Mulla on samantapainen persoona kuin Youtube- videoissa olevalla naisella. Mulla ei tulisi mieleenkään altistaa pientä lasta psyykkiselle epävakaudelleni. Harmittaa itseäni kovin, koska kuitenkin pidän paljon lapsista..
Kuvaa hiukan persoonaasi.
On aika monta ketjua siitä porusta kun lapset eivät pääse mummolaan hoitoon ja äidit ovat pahoja ihmisiä tämän takia. Hankkikaa elämä itsellenne.