Onko tokmannien aika ohi?
Tokmannilla yleensä noin 40% kalliimpaa kuin muualla ja aina hyllyt tyhjillään. Onko tokmanni vaikeuksissa?
Kommentit (143)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tokmanni täyttää Anttilan jättämän tyhjiön, koska siellä on iso valikoima. Puuilossa ei.
Missä puuilossa olet käynyt, sielähän sitä tavaraa nimenomaan on ja hyllyt eivät ole tyhjänä. Tokmannilla kun joku loppuu niin lisäystä tulee n. 4 vuoden päästä.
Onko puuilossa iso valikoima vaatteita ja kenkiä?
Kuka ostaa Tokmannin vaatteita tai kenkiä?? Vaatekaupathan on ihan erikseen. En ikinä kehtaisi kulkea Tokmannin muodottomassa rytkyssä 😅
Mulla on puhelimessa ostoslista ja siellä lukee "verkkarit Tokmannilta".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tokmanni täyttää Anttilan jättämän tyhjiön, koska siellä on iso valikoima. Puuilossa ei.
Missä puuilossa olet käynyt, sielähän sitä tavaraa nimenomaan on ja hyllyt eivät ole tyhjänä. Tokmannilla kun joku loppuu niin lisäystä tulee n. 4 vuoden päästä.
On, viimeksi ostin kumpparit ja takin. Onneksi noita kiinanrättikauppoja ei suomessa ole montaakaan...
Mitä Suomessa valmistettuja vaatteita käytät?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka ostaa Tokmannin vaatteita tai kenkiä?? Vaatekaupathan on ihan erikseen. En ikinä kehtaisi kulkea Tokmannin muodottomassa rytkyssä 😅
Mistäs sinä sitten ne muodolliset rytkysi ostat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä ihmettelen että miksi siellä on vaatteita niin paljon? Ostaako niitä kukaan? Ennemmin tilalle siivous- ja sisustustarviketta, ainakin itse käyn Tokmannilla hakemassa lähinnä mattoja, vahakankaita ja kukkaruukkuja. Lemmikkiosasto on usein hyvä, samoin joulukoristevalikoima. Mutta oikeasti, puoli liikettä täynnä vaatteita??
Valita Tokmannille, täällä vinkuminen ei auta mitään.
Minä ostan paljon vaatteita sieltä.
En mä mitään valita, ihmettelen aihetta kun keskustelua tässä käydään. Kyllä mä löydän tarvitsemani muualta jos Tokmanni ei sitä myy, joten en nyt mitään apua mihinkään kaivannutkaan.
En ikinä kehtaisi laittaa päälleni mitään Tokmannin rytkyä kyllä. Vaatekaupat on erikseen.
Älä kehtaa, minä kehtaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäpä kehtaan 😊😊😊
Btw provoilija bongattu.
No siellä pöndellä voi varmaan navettahommissa Tokmannin rytkyjä hyvin käytt
Et taida tietää ettei Suomessa maatiloja enää ihan hirveästi ole. Käytän Tokmannin vaatteita ja olen valtion palveluksessa.
Mistä itse ostat vaatteesi?
Kallista,samaa kuin muissakin.Kyllä se taitaa olla ohi.Ei juuri mitään löydy enää ostettavaa.Hinnat nousi kun Ed. omistaja muuttui.
Vierailija kirjoitti:
Tokmanni yrittää lähes joka kerta huijata hinnoissa. Sitten saa tapella kassalla. Ihan kamala kauppa, rusta ja puuilo on paljon reilumpia, hinnat aina oikein.
Eipä ole kohdalleni moista huijausta sattunut.
Vierailija kirjoitti:
Tokmannilla on joskus hyviä ruokatarjouksia mutta nekin usein heti loppu. Tulee vähän sellainen ajatus mieleen että oliko tarjoustuotetta ollenkaan kun sitä ei sitten ole muualla kuin esitteessä. Muut kaupat on paljon halvempia. Huonolaatuiset vaatteet on tokmannilla todella ylihintaisia. Joskus niitä erehdyin ostamaan niin ensimmäisen pesun jälkeen värit poissa ja vaate oudon muotoinen ja ommeltu niin huonosti että saumaukset hajoaa käsiin. Pienissä pitäjissä voi olla kannattavaa kun siellä ei muuta saa mutta tämäkin ketju myy sitä Kiinan krääsää ylihintaan, niin eipä silleen kiinnosta ostaa. Ennemmin ostan vaikka kyläkaupasta ja suomalaista, eikä niitä Kiinan lapsivoimalla pyöriviä tehtaita. Ilmanko ollaan nyt Suomessa etsimässä tapaa kieltää Kiinan halpakrääsän tilaukset, kun nämä niillä rikastuneet kaupat jää nuolemaan näppejään.
Suomessa valmistettavia vaatebrändejä ei montaakaan ole, suurin osa valmistetaan Balttiassa tai muualla.
Ei ole. Meillä päin avattiin juuri uusi, aiempaa isompi Tokmanni. Lisäksi niissä on aina pitkä jono kassalle, eli ihmisiä riittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On, viimeksi ostin kumpparit ja takin. Onneksi noita kiinanrättikauppoja ei suomessa ole montaakaan...
Mänskän Kengän mokkasiinit ja moottoripyöräbootsit.
Minä lopetin tokmannilla käynnin kun tuli tuo äppi. Hinnat nousivat ja äppitarjoukset on vain halpoja en jaksa säätää sellaisten kanssa ja ne on vielä niin epäselvästi merkitty että kerran erehdyin ostamaan 11 euron pyykinpesuaineet. No riitti tommonen epäselvyys ja vaihdoin kauppaa. Sama on lidlisdä en tiedä mitkä tarjoukset koskee kaikkia asiakkaita ja mitkä äppiasiakkaita joten en käy.
Ja jos joku ihmettelee en tarvitse 500€ puhelinta vain siksi että siihen mahtuu lataamaan kaikkienketjujen äpit ja vielä kassalla sellaisten kanssa säätämään. Huh.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitenhän näin hieno ihminen on sunnuntaiaamuna vauva-av:lla? Vai tulitko katsomaan mitä rahvas tekee, että voit tuntea itsesi paremmaksi?
Mun viimeisimmät hankinnat Tokmannin vasteosastolta on muutama vuosi sitten vartalonmyötäiset farkut ja tässä hiljattain vartalonmyötäinen trikoopaita. Muodot - lantio, hoikka vyötärö, pylly ja tissit - löytyy omasta takaa. Samalla reissulla ostin pari oikein sievää Ivana Helsingin paitaa. Sellaisia muodikkaasti väljiä. Toisessa halkio niskassa ja puhvihihat. Toisessa kuminauharypytykset hihansuissa ja helmassa. Eipä ne materiaaliltaan mitään laatuvaatteita ole, mutta oikein hyviä tavallisessa arjessa. Silkit, villat ja pellavat on sitten muihin käyttötarkoituksiin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No en ole vaatekaupasta ostanut koskaan mitään. Kaikki Tokmannilta, Lidlistä ja Prismasta.
Vierailija kirjoitti:
rusta ja jula
luotan hurrreihin
Myös niissä on kiinalaista krääsää.
Tokmanni sahaa omaa oksaansa laittamalla parhaat tarjoukset klubijäsenille. Olen vähentänyt todella paljon siellä käymistä, koska ne perusjutut saan halvemmalla Lidlistä. En todellakaan anna kassalle puhelinnumeroani. Enkä hanki minkään firman "jäsenyyksiä". Pakolliset kauan sitten hankitut S ja K on jo tarpeeksi ärsyttävää.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole. Meillä päin avattiin juuri uusi, aiempaa isompi Tokmanni. Lisäksi niissä on aina pitkä jono kassalle, eli ihmisiä riittää.
Pitkä kassajono johtuu siitä, että kassoilla on aina joku käsittämätön ongelma, joka jonouttaa ne vähäiset asiakkaat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistäs sinä sitten ne muodolliset rytkysi ostat?
Ihan vaateliikkeestä.
Siis oikeasti jotkut ostaa Tokmannilta? Olen aina ihmetellyt tätä, kun en ole koskaan nähnyt ketään niillä vaateosastoilla edes katselevan mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mänskän Kengän mokkasiinit ja moottoripyöräbootsit.
Kysyin vaatteista, en kengistä.
Vierailija kirjoitti:
Mitä sä valitat? Käy sä missä haluat ja ole hiljaa.
rusta ja jula
luotan hurrreihin