Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ujo mies

Vierailija
15.03.2025 |

Työkaveri on nyt puoli vuotta vaihtelevana yrittänyt iskeä. Lopulta kun aloin jo lämpiämään hän otti takapakkia. Joka päivä on jotain kissa ja hiiri leikkiä. Aluksi en edes tajunnut hänen ihastumista. Molemmat ollaan varattuja. Vain yhden kerran ollaan halattu. Itse huonossa parisuhteessa. Hänen suhteesta ei täyttä varmuutta.  Mies on ujo. Ei tyypillinen naistenmies. Poikuudenkin menettänyt vasta 30 v. Ja yhden naisen kaa ollut.  Mites jatketaanko vai annetaanko olla. Ensimmäinen mies jonka kanssa itsellä jutut luistaa.  Samanlaiset mielenkiinnon kohteet. Syödään päivittäin yhdessä lounas. Oltiin työmatkalla, mutta mitään ei tapahtunut. Huomasin, että miestä jännittää ihan järkyttävän  paljon. Juteltiin vain. Muutaman kerran työkaverit on hyräilleet häämarssia, kun oon kävellyt. 

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

..käytävällä. käydään yhdessä pienillä työreissuilla. Mies yrittää järkätä mut mukaansa. Nyt kun ei tiennyt, että olin vuoroa vaihtanut niin suuttui. Lähti töistä pois heti kun pystyi poistumaan. Normaalisti juodaan yhdessä.ip kahvitkin. Mies järkkää töissä mulle aikaa normaalisti ja tekee työt kotona. 

Vierailija
2/3 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varattujen ihastumistarinat öklöttää

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä olin aiemmin.

Olen aiheenaloittaja. Meillä molemmilla lähes 20 vuotiset parisuhteet takana. Ollaan myös juteltu pettämisestä. Mun mielestä meidän keskustelut menee pettämisen rajalle. Vaikka ei suudella ja eikä liioin mennä sänkyyn.

Olen myös sitä mieltä, että hyvässä parisuhteessa kenenkään ei tee ikinä mieli edes katsella muita. Tämä mies on ensimmäinen joka itseäni on kiinnostanut siinä mielessä. Tämä on vaikeaa. Meillä molemmilla on perheet, velat. Kaikki se tavallinen mitä keski-ikäisillä on normaalisti. Ollaan puhuttu halutaanko me tälläistä elämää. Molempien puolisoilla on sellaiset viat, että jaksaako niitä kattoa kuolinvuoteelle asti ilman, että itse katkeroituu. Meistä kumpikin on ajatellut aikoinaan ettei ikinä eroa ja halunnut kasvattaa lapsen siinä idyllisessä  elämässä.

Itse voisin jopa vaihtaa parisuhdetta. Tästä miehestä en tiedä. Puhuuko vaan lämpimikseen ja voisiko oikeasti jättää vaimonsa toisen naisen takia. Epäilen, että ei uskalla ujoutensa takia. Enkä tosiaan voi  taata onko hänellä oikeasti huono parisuhde. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kolme