Minusta tuntuu että omat vanhemmat ei ole samaa sukua kuin minä
Äiti saa virtaa ihan tietynlaisesta jutuista, joita en tunnista omikseni. Isäkään ei sillee tuntunut omanlaiselta. Äidin ongelmat liittyy väkivaltaan, ja sillä uhoamiseen. Muitakin juttuja on, mutta toi on aika turn off.
Isältä sain muutaman neuvon joita olen mietiskellyt.
Lipevä äitini on kuin d trump. Hän sai paljon pahaa aikaan. Yrittää vieläkin temppuilla ja pissiä ihmisiä silmään.
Urkkii toisten asioita, ja puhuu höpöjuttuja joihin ihmiset lankeaa ennenkuin ne on tajunneet joutuneensa kärpäsloukkuun.
Kova lahjomaan ja esittämään marttyyriä.
Kostaa vaikka potkimalla luita rikki, kuristamalla tai tuhoamalla muitten mielenterveyden ja elämän.
Olen pohtinut jutskia, enkä ole koskaan ollut tuollainen.
Onneksi ei tarvi olla tekemisissä, ja olen jo kertonut mihin voi perintönsä tunkea. Siis ihan kirjallisesti, kauan sitten, kun meni liian hankalaksi.
Toivottavasti joku hoivakotipaikka aukeaa tolle ja yhteiskunta huolehtii.
Ja juu, en ole katkera, koska monikin asia olisi voinut mennä täysin pieleen.
Entisestä ei ole paljonkaan jäljellä, ja se kepeä olo on mainiointa maailmassa.
Kuka tarvii jotain lyttääjää?
Tuntuu että pieni siivoustuokio sosiaalisessa mielessä on ollut pitkään paikallaan.
Kun minusta aika jättää, en kadu mitään. Minua ei tarvitse surra, eikä haudalleni tuoda kukkia.
Aion elää köyhää elämää ja tehdä mitä huvittaa.
Jokaisen päivän aloitan siunauksella. Jokaisen päivän lopetan varjelukseen.
Kiitän.
Kommentit (14)
enemmän olisin huolissaan jos jotku vanhempien tekemiset ovat "turn on" kuin että ovat "turn off".
En näytä kummaltakaan vanhemmalta. Ikää riittävästi.
Ap
Turn on turn off... turn away...
Ap
Kyllä sinäkin vielä ehdit toteuttaa kaikki vanhempiensi virheet. Etenkin, kun saat omia lapsia, joten huoli pois.
No kai olet terapeutin kehotuksesta katkaissut kaikki välit vanhempiisi? 🤣
Oot aboptoitu ?? Miten ihmeessä nää uusioperheitä kestää kun on ulkomailta tuotu lapset tänne ja joka pennulla eri isät. Äidit. On isä puolta äiipuolta on sekaisin kaikki. Ei tietysti ole oikea äiti jos ei synnyttänyt tai oikea isä jos joku muu on isä. Thaimaalaisia yksinhuoltajia joiden lapsen isästä ei tietoa tulleet Suomeen ja menneet naimisiin nimet muutettu . Niin eihän ne lapset tiedä keitä he on . Ja sitten erotaan ja mennään taas uudestaan uuden kanssa taas vaihtuu nimi. Voi lapsiparat mikä hullunmylly. Eihän uskontolahkoissa ajatella tätä kun revitään ihmisiä toisesta uskonnosta toiseen ja lahkoista toisiin. Että ihmisillä on joku syntyperä. Käydään uskonnosta toisen uskonnon kimppuun ja sotketaan niin suku kuin historia kuin koko elämä. Teette niin pahaa. Paholainen. Villitsee.
Veriryhmä ota selvää, mikä on sinulla ja mikä vanhemmilla. Toiseksi on olemassa geenitestit, missä selviää 99,99 %, onko kysessä sinun äiti ja isä. 60-70 luvulla vaihdettiin 350 000 lasta ainoastaan espanjassa. Paljonko muissa maissa, ei ole tietoa, mutta voi vaan arvata, että myöskin oli samaa käytäntöä. Elikä jos epäilet, voit selvittää ensin veriryhmät, onko samanlaiset ja jos siitä ei selviää, sitten geenitestit. My Heritage on yksi niistä, mistä voit tilata pakkauksen, otat näytteet ja lähetät niille. Saat vastauksen noin kuukauden päästä.
Kyllä nämä ihmisten koteihin ryöstölle tulevat eivät yhtään ajattele seurauksia. Lapset kärsii ja kaikki kärsii. Erotetaan omasta suvusta siirretään toiseen tai väärennetään . Syytetään syyttömiä ja tuhotaan oikeat paperit kuin identiteetti. Uskonnoissa tehdään tätä.
Tyhmyys on lisääntymisen edellytys, ja väestön ÄO laskeekin koko ajan.
Piirteitä on, mutten näytä kummaltakaan. Se nyt ei haittaa mitään. Moni saa luvan rakennella elämänsä uusiksi montakin kertaa.
Gn
Paljonko sinulla on ikää? Näytätkö vanhemmiltasi?