Mies ja teini ei osaa pestä koiriensa vahinkopissoja
Molemmilla yli 3-v koirat, jotka pissivät pentuvaiheen jälkeen tiettyyn paikkaan saunn/kylpyhuoneen luo sisälle (uroksia). Usein toimii ovien kiinnipitäminen tähän paikkaan, mutta silloin kun ei, osuu joskus mattoon asti. Nyt loppui mun pinna, eivät osaa muka siivota vahinkoja siten, että haju ei jäisi.
Nukutaan riidoissa kun räjähdin, vahinko oli "pesty aamulla", mutta tyyliin kostealla pyyhitään, ja hajuhan yltyi kun sauna lämmitettiin... jolloin huomasin myös maton haisevan, siirretty vaan kauemmas pissan kohteesta, joka on 1 tietty ovenpieli sekä saunatakkien helmat..
Ovet jättää toisinaan auki kotona vierailevat nuoret, ja sen ymmärtää kuten koirienkin "tavan" merkkailla tässä tilassa (muuten ovat sisäsiistejä). Itse olen hinkannut ja pessyt pyykin ja lattian niin monta kertaa pinttyneestä hajusta, nytkin pesuaine- ja hajunpoistosuihkeet loppu, että en ymmärrä miten mies ja 18-v ei opi miten pesu pitää tehdä.. ei vain kostealla pyyhintä esim.. monta kertaa näyttänyt ja yrittänyt selittää..
Sori pitkä vuodatus, huono vaan nukkua kun räjähdin. Seuraavan kerran varmaan "käskytän" sivusta.
Kommentit (3)
Miksi vierailevat nuoret jättää saunan/kylpyhuoneen oven auki vai onko vessa siellä? Hommaa oveen laite joka vetää oven kiinni automaattisesti. Tai sit alat mäkättämään, siihen sulla on lupa jos kaksi 3 vuotiaasta koiraa kuseksii sisälle, eikä omistajat oo osannut opettaa tavoille. Jos viesti ei mee perille,tee ite kakkoset kans siihen ja laita sauna päälle.
Mies ja teini koirineen pihalle! Mikä kynnysmatto sinä olet että tuon työn tekisit? Ei mitään itsekunnioitusta? Ei mitään logiikkaa?