Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voihan paisuva maha

11.03.2007 |

Miten ratkaisette mahanne pukemisen? Minulla on under belly housut, ja nyt alkaa napa vilkkua. Katselin netistä erilaisi tukivöitä ja tuubeja, mutta en tullut hullua hurskaammaksi. Kumpi on parempi, tuubi vai vyö? Miten korkeita nuo tuubit ovat? Onko jollain Huggalugs tai Noppies tuubit? Saisko niistä korkeuden joku mitattua (pliis)?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
11.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masutuubihan on vähän niikuin vaate, eli ei tue mahaa, kun taas nuo tukivyöt ovat sellaisia että tukevat, ja niitä suositellaan jos on selkävaivoja tai supisteluita tai muita ongelmia...näin ainakin olen itse käsittänyt?

En kyllä omista tällä hetkellä kumpakaan mutta tuon tukivyön joudun hommaamaan tässä piakkoin kunhan masu vielä vähän kasvaa...on nuita selkäkipuja niin mahottomasti!

http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=49240934

Laitan tähän tuon linkin kun siinä oli vähän nuita mittoja tuosta tuubista, mutta luulen että vähän vaihtelee merkeittän tuubin malli ja koko!

Vierailija
2/4 |
11.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytössä masutuubi. Siis se on vaan ihan trikookangasta oleva putkilo, ihan samanlainen kun normaalit tuubitopit. Ekan tilasin huutonetistä, Tanyasumin musta. Mutta kuten epäilinkin, niitä on erittäin helppo tehdä itse, ostaa vaan mieleistään joustavaa kangasta ja ompelee tuubin. Ei voi mennä pieleen kovin helposti :D Ja ei siihen mitään mittoja tartte kun kokeilet vaan ja teet mieleisen kokosen. Mulla esim. tuubit on normaalina toppina pidettäessä tohon just housunkaulukseen, mutta kun laitan sen toisen paidan alle, jätän rintojen alle ja se alareuna yltää sit aika pitkällekkin. Kun samat vaatteet muuten kerta mahtuu niin toi on ihan pelastus niin ei tartte vilautella.. Nyt viikkoja 25 ja kaikki lantiomallisimmatkaan farkut ei mee enää kiinni, joten mulla on kuminauhalla nappi-napinläpi viritelmä alla ja tuubi päällä. Eikä huomaa mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
11.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse ostin hm:n mamma osastolta masutuubin. Sillä on pituutta noin 20 cm(?), mutta se kyllä joustaa aika paljon. Ja hintakin oli vain naurettavat 7 egee, muistaakseni:) Myyjä sanoi et keväämmällä tulee vielä lisää värivalikoimaa, nyt niitä oli vain mustia.

Vierailija
4/4 |
12.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin matalasta (HM) ei kyllä ole minulle mitään käyttöä, paitsi ehkä somisteena. Kiitos infosta, nyt on tukivyöt ja tuubit selvitetty :) Jaa, käsityötaitoa ei ole eikä myöskään ompelukonetta. Jos joku vielä on linjoilla mittanauhan kanssa, ennakkoon vielä kiitos!