Miten Paholainen toimii?
Kun Raamatussahan sanotaan että "juonensa me tiedämme"
Kommentit (58)
Paholainen uskoo kristukseen joten se pääsee taivaaseen.
Vierailija kirjoitti:
Ei olematon toimi mitenkään.
Itse uskon että juuri se, että ihmiset luulevat ettei sitä ole olemassa
Vierailija kirjoitti:
Usko ilman tekoja on kuollut sanoo Raamattu
Kuin Suomen valtio EU äänestyksessä, luvattiin yhdeksän hyvää ja kymmenen kaunista, mutta ei saatu kuin 20 huonoa asiaa, hyvät asiat jäi saamatta.
Mä oon Jessen voittajajengissä, eikä häviäjien tekemiset kiinnosta.
Raamattu sanoo paholaisen olevan valehtelija murhaaja valheen isä joka tuli tappamaan varastamaan ja tuhoamaan
Jeesus tuli antamaan elämän ja yltäkylläisyyden
Käyttämällä syntiä hyväkseen. Synnistä paholainen saa oikeutuksen ahdistelemiseen.
Nää uskonsetit on aina niin viihdyttäviä ;D
Paholainen oli ensimmäinen liberaaliteologi, joka paratiisissa kyseenalaisti Jumalan sanan ja aiheutti siten syntiinlankeemuksen.
Vierailija kirjoitti:
Raamattu sanoo paholaisen olevan valehtelija murhaaja valheen isä joka tuli tappamaan varastamaan ja tuhoamaan
Jeesus tuli antamaan elämän ja yltäkylläisyyden
Maailmassahan oli jo yksi saatana, putin niminen olio, eikä trumpettikaan vaikuta miltään hyvältä tyypiltä. Missäs Jesse oikein piileskelee??!!
Saatana on täällä jo paikanpäällä!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sama sepite sanoo jotta uskominen riittää. Miten te kristityt tulette toimeen sen sepitteen kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sama sepite sanoo jotta uskominen riittää. Miten te kristityt tulette toimeen sen sepitteen kanssa?
Usko vaikuttaa ne teot, usko tulee näkyväksi teoissa
Vääntää kaiken ylösalaisin. Yrittää tehdä hyvästä pahaa ja pahasta hyvää.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon Jessen voittajajengissä, eikä häviäjien tekemiset kiinnosta.
Unohdit lähetyskäskyn. Tosin voi viitata kintaalla sille kun uskosi riittää taivaaseen pääsyyn. Voit olla piittamatta lähimmäisistäsi niin paljon kuin lystäät. Ja niinhän sinä teetkin. Tyypillinen kristitty.
Murhaa ihmiset ja vie kaikki rahat.
Paholainen on ihmisen varjopuoli.
Kun sitä ei uskalleta kohdata, se siirretään itsen ulkopuolelle ja sitä aletaan syyttää kaikesta pahasta eikä itse oteta vastuuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse uskon että juuri se, että ihmiset luulevat ettei sitä ole olemassa
Tällä väitteellä yritätte väistää todistamisen taakan. Miksi muuten jumala toimii täsmälleen samalla tavalla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Uskominen riittää" tarkoittaa sitä että kukaan ei voi itse tienata omaa pelastumista omilla hyvillä töillä.
"Usko ilman tekoja on kuollutta" tarkoittaa sitä, että jos esiintyy kristittynä, mutta pitää kynttilän täysin vakan alla tai jopa tekee tahallaan syntiä eikä parannusta, niin tuskin on kovinkaan vahvassa uskossa.
Selkeyttikö?