Vöyrin kansanjuhla KAJ kunniaksi, Suomea parhaimmillaan
Onpa upeaa seurata Yleltä suoraa lähetystä Vöyriltä. Tästä ei Suomi parane, porukkaa sadoittain lumipyryssä ja kylän omat pelimannit soittaa lämppärinä. Just tällaista meininkiä Suomi tarvitsee.
Kommentit (60)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onkohan tuolla Vöyrin torilla missälie ollut koskaan noin paljon ihmisiä koolla?
Eihän Vöyrillä edes ole toria, yritin katsella missä nuo ovat, hyppyrimäen alla vai missä
Kuulemma tekonurmella eli urheilukenttää veikkaan.
Kauhistuin jo ekan piisin aikana, että onko tää räppiporukka. Mutta onneksi tokassa ihan lauluakin.
Kyllähän noi kaverit osaa mitä tyylilajia vaan. Oopperakin onnistuu.
Mä oon niin iloinen Vöyrin puolesta. Koko kylä tullut kannustamaan omia poikia.
Itse kuulun niihin, jotka olivat kuulleet Kaj-yhtyeestä jo aikaisemmin. Minulla on suomenruotsalaisia ystäviä. Pojat ovat tehneet kovasti töitä vuosikausia. Ihanaa, että se nyt kantaa hedelmää.
Mä en tienny näistä mitään! Nolottaa ihan että mennyt ohi nämä jutut ihan vaan typerän kielimuurin takia.
Olipa hauska nähdä liveveto, eikä ole ihan helppo esiintyä tuossa säässä! Ihanat pojat!
Villasukat! Siis ihan huippua, miettikää tätä katotaan jossain jenkeissä asti ja siellä ny ihmetellään että aha suomessa annetaan villasukkia lahjaksi silloin kun osoitetaan arvostusta. Aika siistiä!
Hyvän mielen bändi!!! Kiitos KAJ!!!
Mitä ne sai vöyrin kunnalta, en kuullut?
olipa kiva tilaisuus, en kyl paljon ymmärtänyt mistä lauloivat mutta kuullosti kyllä hyvältä..täytyy varmaan mennä keikalle jos tänne päin tulevat
Upee esitys, mahtavaa
kunnon biisi
Vierailija kirjoitti:
Kalvosinnappeja
Joku pieni seinäpeili(?)
Villasukkia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kalvosinnappeja
Joku pieni seinäpeili(?)
Villasukkia
Oliko kalaverkko myös?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kalvosinnappeja
Joku pieni seinäpeili(?)
Villasukkia
Oliko kalaverkko myös?
Ai niin, näin oli!
Hyvä kun korjasit!
Mä katoin vain Iltasanomien streamia. Siinä ei juuri bändiä näkynyt. En tiennyt että Ylekin lähetti sieltä.
Ylireagointia. Tuo on kuitenkin loppujen lopuksi Ruotsin euroviisu.
Ei ole ensimmäinen kerta, kun joku ulkomaalainen edustaa jotain toista maata euroviisuissa. Kanadalainen Celine Dion voitti euroviisut Sveitsille ja nämä azerbaijanit tilaavat usein biisinsä ruotsista jatkuvasti. Tänä vuonna Armenian euroviisu on ruotsalaisen G:sonnin tekemä.
Jos ja kun Kaj voittaa Euroviisut, se on Ruotsin euroviisuvoitto ei Suomen. Ruotsin kahdeksas euroviisuvoitto!
Sehän tässä on vielä parempi juttu, Ruotsi tekee suomalaista pikkukylää tunnetuksi!
Kiitti multa meni se nimi ohi