Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka seksuaalinen fetisisminne on saanut alkunsa?

Vierailija
15.03.2025 |

Minusta nuoren kaunottaren kauniit varpit, kun ne ovat nähtävillä, ovat seksikkäät, verrattuna siihen kun hänen varpit ovat suljetussa jalkineessa piilossa. Minusta on myös "jännää" nuolla, suudella ja imeä kaunottaren kauniita varpeja ,sillä heillä ne ovat erogeeniset - kun mies näpräilee niiden kanssa, niin nuori kaunotar kuumenee nopeasti.

Nuoren kaunottaren varpien erogeenisyys ilmenee ihan visuaalisesti miehelle, ne hohtavat punaisena. Käsittääkseni nuoren kaunottaren varpit eivät kuitenkaan ole minun fetissi, eikä minulla siis ole varpaisiin kohdistuvaa fetisismiä, sillä seksuaalisuuteni on normaali/tavallinen, en tarvitse kiihottuakseni nähdä nuoren kaunottaren varpeja tai näpräillä niiden kanssa.

Kaunotar jolla on kirkkaan punaiset varpit (sekä sormenpäät, ym.) seksuaalisen kiihottumisen ansioista jonka aiheuttaa kuvaaminen: https://shorter.me/qi_4P (iso kuva, klikkaa suuremmaksi).  /M1957

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oppikoulussa oli eräs huippukaunotar joka tuli usein kouluun sinisissä Hai saappaissa, paljaat jalkansa niissä saappaissa. Pyrin olemaan näköyhteydessä aina kun hän riisui saappaat, ja fetisismiä ainakin liippaa se, että tarkoituksella mellastin oppitunneilla niin että sain jäähyjä, ja pääsin haistelemaan hänen saappaitaan.

Vierailija
2/7 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan kesä saa niin uimarannoilla on taas nähtävillä paljon herkkuvarpaita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varpit. Opettele kirjoittamaan stanan pervo.

Vierailija
4/7 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin joku ala-asteikäinen ja oli kesä. Meidän pihalla oli myös naapurin teini-ikäinen tyttö bikineissä. Jostain syystä se tyttö alkoi painimaa  mun kanssa ja se väänsi mut selällään ja istui rintani päällä. Se sai mun kädet väännettyä sen jalkojen alle jumiin. Sitten se pakotti mun syömään ruohoa. Se veti maasta isoja ruohotukkoja ja työnsi niitä mun suuhuni.

En muista kuinka kauan tuota kesti, mutta itsestä tuntui että ikuisuuden.

Nykyään sitten tuhma nainen pakottaa mut aivan samanlaiseen asentoon ja istuu rintani päälle käteni kahlittuna sen alle. Sitten se tunkee sormia tai dildoa mun kurkkuuni, vaikka kuinka anelen sitä lopettamaan.

Vierailija
5/7 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin joku ala-asteikäinen ja oli kesä. Meidän pihalla oli myös naapurin teini-ikäinen tyttö bikineissä. Jostain syystä se tyttö alkoi painimaa  mun kanssa ja se väänsi mut selällään ja istui rintani päällä. Se sai mun kädet väännettyä sen jalkojen alle jumiin. Sitten se pakotti mun syömään ruohoa. Se veti maasta isoja ruohotukkoja ja työnsi niitä mun suuhuni.

En muista kuinka kauan tuota kesti, mutta itsestä tuntui että ikuisuuden.

Nykyään sitten tuhma nainen pakottaa mut aivan samanlaiseen asentoon ja istuu rintani päälle käteni kahlittuna sen alle. Sitten se tunkee sormia tai dildoa mun kurkkuuni, vaikka kuinka anelen sitä lopettamaan.

Seksuaalinen fetisismi kohdistuu seksuaaliseen fetissiin. Seksuaalinen fetissi on jokin esine jonka fetisistin mieli seksualisoi ja voi myös olla ruumiinosa joka ole (edes) toissijainen sukupuolinen ominaisuus (fyysinen ominaisuus joka liittyy jompaankumpaan sukupuoleen, mutta ei ole suoraan osa lisääntymisjärjestelmää), esim. varpit.

Teot ovat -filioita tai perversioita. Masokismi, on josta kerrot kärsiväsi, on jompikumpi niistä, riippuen siitä paheksuuko vaiko hyväksyykö määrittelijä sinun taipuvaisuutesi.

Vierailija
6/7 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikeastaan tiedä mistä se on saanut alkunsa mutta miehen lihakset ja kädet... Lapsena jo joku voimamieskisa TVssä punoitti poskia, mutta aikuisena tämä mieltymys enemmän jalostui siihen muotoon että miehen lihaksikkaat käsivarret ja yläkroppa yleensäkin saa märäksi. Samoin jos mies jotenkin ponnistelee juuri vaikka farmer's carrya tosi isoilla painoilla. Isot kämmenet saa myös polvet heikoiksi. 

Olen kyllä onnistunut ihan tyytyväisenä harrastamaan seksiä "tavallisenkin" miehen kanssa mutta sitten seksin aikana puhutuissa fantasioissa korostui tämä lihasjuttu tai voimaero vähintään. Muitakin outoja mieltymyksiä on mutta eivät kohdistu yksittäiseen objektiin tai ruumiinosaan tai se objekti ei ainakaan saa fyysistä kiihottumista aikaan pelkästään olemassaolollaan. Tykkään saappaista ja korkosaapikkaista itselläni ja saatan joskus kiihottua niistä, mutta yleensä se on vain sellainen mielihyväjuttu, ei pelkästään seksuaalinen. 

Vierailija
7/7 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varpit. Opettele kirjoittamaan stanan pervo.

Varpit on ihan oikein kirjoitettu hellyttelysana, se on monikko ja käsittää yhteensä kaikki 10 varpia. Yksikkömuoto on varpi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme viisi