mies ei anna ostaa karkkia ja sipsejä muina päivinä kuin lauantaisin
Joku ihme fiksaatio siitä että viikonloppuna pitäisi olla jotenkin erilaisia arjesta.
Kommentit (43)
Oletko holhouksenalainen vai vaan muuten heikkolahjainen?
Vierailija kirjoitti:
Itse en miehenä tykkää yli satakiloisista naisista, joten meillä on karkki- ja sipsikuri.
Varmasti joku feministi pitää lihoamista voimaannuttavana, mutta ei se ole sitä tosielämässä.
- Hanki hoikka ja urheilullinen nainen joka ruokailee terveellisesti. Karkki ja sipsi-kuri? on naurettavaa käytöstä mieheltä vahtia naisen syömisiä. Taidat oikeasti olla joku piilopervo joka vain haluaa dominoida, muutoin sinulla olisi alkaa päältä nainen jolla superterveet ruokailutottumukset.
Toisen ihmisen syömisen kyttääminen ja kontrollointi on sairasta, ellei ole joku lihavuustohtori tyyliin Tohtori Now.
Tiedän olevani kamala, mutta ihan oikeasti jarruttelen miehen herkkostoksia. Hän tuppaa nappaamaan joka kauppakierroksella karkki- tai sipsipussin mukaan eli useamman kerran viikossa. Ei muuten, mutta ei olla enää 18 ja voida syödä mitä vaan milloin vaan ilman seuraamuksia . Nelikymppisellä tuo näkyy väkisinkin vyötäröllä ja hampaissa.
Hän on myös ihan sokeutunut herkkuttelun arvolle. Hän mättää karkkia tai sipsiä ihan ajatuksissaan vaikka joka ilta, ei ne maistu enää miltään, eikä niillä ole mitään lisäarvoa sohvalla istumiseen. Itse ajattelen, että herkut juuri tuovat lisäarvoa. Katsotaan esim. joku uusi elokuva, jolloin syödään niitä karkkeja. Tai nähdään kaveri pitkästä aikaa kahvilla ja juhlistetaan tilannetta leivoksella.
Eihän meillä ole koskaan kaupassa kaupassakaan käyty kuin kerran viikossa, perjantaina tai lauantaina.
Viikolla syödään vain kunnon perus ruokaa eikä mitään herkkuja eikä nyt ihan joka viikonlopuksikaan osteta sipsejä tai karkkia. Niiden tilalle sitten voidaan tehdä muita herkkuja kuten leffa popcorneja, pitsaa, lempitäytteillä lihapiirakoita tai hampurilaisia.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä, että kontrolli pelaa tuon turhan syömisen takia......
....Hyvä mies huolehtii.
Meillä kun ei ole kontrollia niin lihavuus alkaa uhata. Ei kai tässä taas olla miehiä moittimassa. Minä olen nainen.
- ---> Mitäpä jos ottaisit vastuun ja kontrollin itsestäsi viimeistään nyt ihan itse. Hyvä nainen huolehtii itsestään eikä kaipaa mitään miestä kontrolloimaan yhtään mihinkään,varsinkaan ruokailuun ja syömisiin. Minä olen mies.
Lapset ja holhouksenalaiset henkilöt tarvitsee perään katsomista, eivät täysikasvuiset naiset.
Jos täysivaltaiset aikuiset eivät tarvitse perään katsomista niin miksi sitten erittäin suuri osa ihmisistä on lihavia?
Jos täysivaltaiset aikuiset eivät tarvitse perään katsomista niin miksi sitten erittäin suuri osa ihmisistä on lihavia?
- Koska he haluavat olla ja nauttivat herkutella. Se on okei ! Ei jukolauta ole sinun asiasi kontrolloida yhtään ketään tai kenekään elämää! Kontrolloi itseäsi ja aloita laajentamalla omaa tapaasi ajatella.
Miksi joillakin on pitkät hiukset? Kaikilla tulisi olla siistit ja lyhyet. Nyt joku kontrolloimaan ettei muiden hiukset kasva liikaa.......joku mies?
(tuo oli sitten sarkastinen vitsi)
Miksi aikuisen tulisi ylipäätään syödä karkkia ja sipsejä? Pelkää sokeria, huonolaatuista rasvaa ja lisäaineita.
Vierailija kirjoitti:
Eihän meillä ole koskaan kaupassa kaupassakaan käyty kuin kerran viikossa, perjantaina tai lauantaina.
Viikolla syödään vain kunnon perus ruokaa eikä mitään herkkuja eikä nyt ihan joka viikonlopuksikaan osteta sipsejä tai karkkia. Niiden tilalle sitten voidaan tehdä muita herkkuja kuten leffa popcorneja, pitsaa, lempitäytteillä lihapiirakoita tai hampurilaisia.
Huh huh mitä viikonloppumättöä.
Vierailija kirjoitti:
- Koska he haluavat olla ja nauttivat herkutella. Se on okei ! Ei jukolauta ole sinun asiasi kontrolloida yhtään ketään tai kenekään elämää! Kontrolloi itseäsi ja aloita laajentamalla omaa tapaasi ajatella.
Uskot siis oikeasti noihin kehopositiivisuusmeemeihin joiden mukaan lihavat haluavat olla lihavia ja syödä hervottomasti ilman kontrollia?
Onhan tuo ihan selvä ettei nainen saa ominpäin ostaa karkkeja tai sipsijä, ne lihottaa! Kyllä miehen täytyy naisen terveydestä pitää huolta 👍
Tiedän miehen joka kontrolloi naisen syömisiä. Takavarikoi naiselta herkut ja ku nainen meni nukkumaan niin mies illalla söi karkit telkkarin ääressä 😅
Mun mies ei ikinä osta mitään herkkuja mutta kun minä ostan herkuttelujuustoa, sipsejä, karkkeja, limsaa tms niin vetelee niitä kaksin käsin. Joudun piilottelemaan niitä salapaikkoihin etteivät katoa välittömästi. Pikkasen ärsyttää.
Ymmärrän täysin. Oma mieheni ei anna minun juoda alkoholia. Mikä on tietenkin vain hyvä, koska juon sitä yleensä liikaa. Hän on ilmaissut selkeästi, ettei halua katsella liikaa juovaa ihmistä. Ehkä on hyvä, ettet syö herkkuja arkisin.
Jokaisella naisella varmaan on karkkikätkö kotona? Imurikaapista ei mies tajua etsiä nameja 😉
Vierailija kirjoitti:
Mies ei anna sun ostaa sipsejä. Ja teet sitten oikein keskustelun avauksen tästä.
Woman power. Jei jei. Sinun kaltaisten takia naisten äänioikeudesta piti oikein taistella.
Suomi antoi ensimmäisenä Euroopassa äänioikeuden naisille vuonna 1906. Käytä sitä. Ja syö sipsiä niin paljon kuin lystää.
Äänioikeus kuuluu naisille täysin luonnostaan. Ei sitä voi kukaan "antaa". Kuten ei ihmisarvoakaan voi "antaa".