Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Risteilyt?

Vierailija
15.03.2025 |

Millainen meininki on itämeren risteilyillä nykyisin? Kun siellä olen viimeksi käynyt noin 15 vuotta sitten laivoja kutsuttiin porauslautoiksi ja varmaan ihan perustelluista syistä. Mies on lähdössä laivalle ensiviikolla työporukan kanssa ja tiedän että työyhteisössä on naisia enemmistö, ja suurin osa sinkkuja. Oletteko huomanneet että laivan ilmapiiri on edelleen petäämistä suosivaa ja jos on omia kokemuksia kumppanin risteilyistä niin kertoisitko, kuinka olet reissua sulatellut pienessä mielessäsi.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Risteilyillä ja Lapin reissuilla saa itsestään huolta pitänyt keski-ikäinen mies pillua, varatut naiset ovat usein paljon kiimaisempiackuin sinkut, jotka haluavat muutakin kuin kunnon panon vaihteluksi arkiseen  avioseksiin

Olen lähes kaksi metriä pitkä, hyvin varustettu mies. Käytän laivan tansseissa suoria housuja ilman alushousuja. Kun nainen huomaa tanssilattian tungoksessa  miten iso kaluni seisoo hänen lähellään, niin naisen reaktio kertoo kyllä heti onko pillua tarjolla vai ei

Hyi hel... en koskisi tollaiseen pitkällä tikullakaan.

Vierailija
22/22 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan sama meininki kuin 90-luvulla. Olin kk sitten työmatkalla Ruotsissa ja laivalla oli meno. Ei tarvinnut "nukkua" yksin kumpaankaan suuntaan mennessä. Kumma kyllä 48v tuntuu olevan enemmän kysyntää kuin nuorempana 90-luvulla. Ei tarvinnut kuin istahtaa yksin yökerhon pöytään, niin ei kauaa mennyt, kun joku halusi liittyä seuraan.

Huonona puolena oli näistä seuralaisista aiheutunut väsymys. Minä kun en ollut lomamatkalla vaan töitä oli edessä molempien öiden jälkeen.

Oletko M vai N?

M eli mies olen, joten jos olet se "eläinlääkäri" laivalta niin kiitos vielä 😍 Oli ihana yö.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla